۰
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

گام دوم انقلاب یک سازماندهی جدید است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با دستاوردهای علمی از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و می‌توانیم صادرات داشته باشیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با دستاوردهای علمی از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و می‌توانیم صادرات داشته باشیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با دستاوردهای علمی از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و می‌توانیم صادرات داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، در پنجمین جشنواره مجازی ملی علم و فناوری و نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در دهه فجر اظهار کرد: این موضوع بیانگر آن است که انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی در ایران عزیز، آغاز یک راه جدید است.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب، توانمندی‌های علمی ناچیزی داشتیم، اما امروز وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان عزیز و اقشار دانش‌ورز، توانسته‌ایم در دنیا جزو رتبه‌های برتر در رشته‌های علمی و فناوری، مهندسی و پزشکی باشیم.
سلیمانی یادآور شد: امروز هر موضوعی را که بررسی کنیم می‌بینیم ایران اسلامی برای عملکرد خودش کارنامه درخشانی دارد و دنیا این موضوع را می‌داند و باور کرده است.
وی با اشاره به ضرورت توجه به گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب یک سازماندهی جدید است برای اینکه راهی را که می‌خواهیم طی کنیم همراه با یک جهش باشد و ما این مسیر را باید با روحیه جهادی و تکیه به جوانان عزیز ادامه دهیم تا بتوانیم تمدن سازی کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال آن است که استعدادهای مختلف را شناسایی و از ایده‌های آن‌ها پشتیبانی و حمایت کند تا این محصولات علمی و فناورانه تبدیل به تولیدات قابل استفاده در کشور شود و تولید ثروت کند.
سلیمانی در پایان گفت: ما در این مسیر خودکفا می‌شویم و نیازهای اقتصادی کشور را برطرف می‌کنیم. با این دستاوردهای علمی از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و می‌توانیم صادرات داشته باشیم. هدف ما تصرف مرزهای علم و فناوری است.
کد مطلب: 144550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *