۰
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸

دستگیری ۷۱۲ سارق در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۷۱۲ سارق در طرح مقابله با سرقت‌های مسلحانه توسط پلیس آگاهی خبر داد.
دستگیری ۷۱۲ سارق در خوزستان
 فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۷۱۲ سارق در طرح مقابله با سرقت‌های مسلحانه توسط پلیس آگاهی خبر داد.
سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سرقت‌های مسلحانه و کشف جرایم با اولویت پرونده‌های معوقه، پرونده‌های کشف ناقص، کنترل اوراقچیان، سمساری‌ها و ضایعاتی‌ها و همچنین دستگیری متهمان تحت تعقیب و محکومان متواری، توسط پلیس آگاهی با همکاری رده‌های تخصصی و عوامل انتظامی به مدت هفت روز در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۷۱۲ سارق که ۴۹ نفر از آنان عاملان سرقت‌های مسلحانه بودند، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات منسجم پلیس دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد ۶۰ متهم در حوزه سایر جرایم از قبیل آدم‌ربایی، جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: در ادامه این طرح، ۳۲ قاچاقچی موادمخدر در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان مقدار ۶۹ کیلو و ۳۵۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سردار صالحی گفت: همچنین با اقدامات اطلاعاتی، ۱۰ محکوم متواری در حوزه سرقت و ۳۹ سارق مسلح تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: پلیس استان خوزستان با گروه مجرمان، افراد شرور، سارقان مسلح و هر فرد یا گروهی که بخواهد به امنیت شهروندان عزیز خدشه‌ای وارد کند با قاطعیت برخورد می‌کند.
کد مطلب: 144628
برچسب ها: دزدی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *