۰
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳

کشف فندک‌های غیر اخلاقی در تهران

بیش از 50 هزار فندک‌ مستهجن و مبتذل در تهران کشف شد.
کشف فندک‌های غیر اخلاقی در تهران
 بیش از 50 هزار فندک‌ مستهجن و مبتذل در تهران کشف شد. 
به گزارش رکنا، معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰ هزار فندک دارای تصاویر مستهجن و مبتذل در پایتخت خبر داد.
سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ مدتی قبل از ورود سازمان یافته تعداد زیادی فندک با تصاویر مبتذل و مستهجن به پایتخت باخبر شده و در جریان رسیدگی به آن متوجه شدند که این اقلام از مبادی غیررسمی و به شکل قاچاق وارد کشور و از طریق یکی از استان های جنوبی به تهران منتقل شده است.
وی با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی گفت: در پیگیری های بعدی محل دپوی این اقلام در یکی از سوله‌ها مورد شناسایی قرار گرفت و ماموران با حضور در محل، به کشف بیش از ۵۰ هزار عدد فندک که روی آن تصاویر مبتذل و مستجهن نقش بسته بود، اقدام کردند. همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد که تعدادی از این فندک‌ها در میان صنوف نیز توزیع شده که چندین هزار عدد آن از صنوف نیز جمع‌آوری شده و اعلام کردیم که نبایداقلامی با تصاویر مبتذل و خارج از عرف به فروش برسد که خوشبختانه صاحبان صنوف همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
مرادی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شد، افزود: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل و متهم به دادسرا منتقل شده است اما رسیدگی به این پرونده برای شناسایی دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.
معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: فرهنگ غربی همواره درپی تحمیل و انتقال باورها و عقاید خود به جوامع دیگر و به خصوص ایران است و از این طریق قصد دارد تا به باورها و عقاید جوانان آسیب بزند. در این راستا نیز از ابزارها و وسایل گوناگونی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند که یکی از موارد آن همین فندک‌ها بود که به صورت گسترده قصد توزیع آن را داشتند.
کد مطلب: 145584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *