۰
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵

پیش بینی ٧٦٠٩ شعبه اخذ رای انتخابات ١٤٠٠ تاکنون

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در برخورد با تخلفات انتخابات تعارف نداریم، زیرا انتخابات همچون اتاق شیشه ای است که امور برگزاری آن باید بدون جهت گیری خاص از سوی برگزار کنندگان باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در برخورد با تخلفات انتخابات تعارف نداریم، زیرا انتخابات همچون اتاق شیشه ای است که امور برگزاری آن باید بدون جهت گیری خاص از سوی برگزار کنندگان باشد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور اعضای ستاد و روسای کمیته های حقوقی، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، حراست و استعلامات در محل استانداری تهران برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران در ابتدای جلسه پس از ارائه گزارشی از ١١ جلسه گذشته ستاد گفت: ٢٨ خردادماه ١٤٠٠، پنج انتخابات مهم شامل؛ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان تهران برگزار می شود.
وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات همچون انتخابات گذشته اصول مهمی محور همه اقدامات دست اندرکاران در برگزاری انتخابات است و حرکت در مسیر قانون و رعایت بی طرفی کامل و برخورد با تخلفات انتخاباتی در رأس آن قرار دارد.
حسن بیگی اظهار داشت: انتخابات همچون اتاق شیشه ای است که امور برگزاری آن باید بدون جهت گیری خاص از سوی برگزار کنندگان باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران، عمل به مر قانون را سنگ بنای برگزاری انتخاباتی اثربخش دانست و تاکید کرد: اعضاء ستاد و همه کارشناسان فعال در اجرای انتخابات خردادماه ١٤٠٠ باید به همه ابعاد قانون انتخابات و تدابیر قانونی مسلط باشند.
وی ادامه داد: آموزش به اندازه ای در برگزاری انتخابات اهمیت دارد که همایشی با همین منظور و در سطح ملی و برخط با حضور جمعی از اعضای ستاد کشوری انتخابات برگزار شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با پیش بینی آماری از تعداد شعب اخذ رای و کارشناسان اجرایی انتخابات ١٤٠٠ گفت: همکاری ٢٠٠ هزار نفر از عوامل اجرایی، نماینده فرمانداران، ناظران هیئت نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی و عوامل نیروهای نظامی و امنیتی با ستاد انتخابات استان تهران پیش بینی شده است و تا این لحظه ٧٦٠٩ شعبه اخذ رای برای انتخابات خردادماه ١٤٠٠ در استان تهران برآورد شده است.
وی در پایان عنوان کرد: ٥٣١ روستا در استان تهران با داشتن ٢٠ خانوار یا حداقل ١٠٠ نفر جمعیت واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها هستند و اکنون ٤٨٠ روستا شورا دارند و به جز روستاهایی که به شهرها الحاق شده اند حدود ٤٠ روستای دیگر امکان شورا دارند.
گفتنی است، در پایان این جلسه، احکام روسای کمیته های ستاد انتخابات استان تهران از سوی رئیس ستاد استان اهداء شد.
حمیدرضا گودرزی رئیس ستاد امنیت انتخابات، مسعود ستایشی رئیس کمیته حقوقی، غلامرضا عباس پاشا رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، رضا علیخانی دبیر، شاهرخ جهانشاهی رئیس کمیته استعلامات و حراست، زین الصالحین عضو، میرزایی خالص رئیس کمیته اطلاع رسانی، سارا آهنگر رئیس کمیته فناوری اطلاعات، قاسم کرمی جانشین دبیر ستاد، مسلم عادلی مسئول آموزش ستاد انتخاب استان تهران.
کد مطلب: 145621
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *