۰
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹

محصول جدید ایران دوچرخ به مرحله تولید رسید

وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ تولید و عرضه انبوه آن با مدل سال 1400 به بازار آغازشده است.
محصول جدید ایران دوچرخ به مرحله تولید رسید


وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ تولید و عرضه انبوه آن با مدل سال 1400 به بازار آغازشده است.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،این  محصول جدید شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا می باشد که به مرحله تولید و عرضه رسیده است.  
در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، طرح وسپای ایتالیایی یا تیپ اسکوتر بسیارمعروف شده و سبک و سیاق خاص خود را دارد. وترانو ایران دوچرخ که در کلاس اسکوتر کلاسیک  قرار دارد،  طراحی زیبا،انحنای بدنه، برخورداری از رنگ های شاد و جذاب، رینگ اسپرت، چراغ ال ایی دی، صفحه کیلومتر دیجیتال زیبا با طرح کلاسیک وسپا، از ویژگی‌ها ظاهری این موتور سیکلت به شمار می آید که باعث می شود  تا نظر ها رابه خود جلب کند. وترانو دارای بدنه‌ای از جنس ABS و محکم و انجین 150 سی سی انژکتوری کامل می باشد که تمام تست های آزمایشگاهی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت گذرانده است.  
صدای کم اگزوز، عدم لرزش در حرکت ومصرف سوخت پایین با مقدار 5/2 لیتر در یکصد کیلومترپیمایش و حجم باک بنزین 5 لیتری از ویژگیهای این موتور به شمار می آید. کیفیت قطعات به‌کاررفته در موتورسیکلت، حالت قرارگیری پشت فرمان، فرم صندلی و راحتی راکب و ترک نشین با طراحی مناسب و زیبای جا پایی ها و فضای زیر زین نیز باید از مهم‌ترین دغدغه مصرف کننده باشد که این موتور سیکلت از آن برخوردار است. همچنین ارگونومی ساخت و طراحی آن بصورتی انجام شده است که افراد مختلف با هر قد و قامتی در هنگام نشستن در وضعیت کاملا مناسبی قرار می‌گیرند. ازاین رو راحتی سواری یا همان خوش رکاب بودن در وترانو قابل مشاهده است.
این موتور سیکلت اتوماتیک، با وزن 102 کیلو گرم به سیستم سوخت رسان انژکتوری مجهزاست. همچنین سیستم روشن کننده آن هندلی و استارتی است وسیستم ترمز جلو آن دیسکی و ترمز عقب آن کاسه ای می باشد.
کد مطلب: 145632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *