۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۶

کفاشیان باید از مردم عذرخواهی کند

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، خواهان عذرخواهی ˈعلی کفاشیانˈ از مردم در رسانه ملی شدند.
ˈشهاب الدین عزیزی خادمˈ بعدازظهر روز چهارشنبه پس از جلسه هیات رییس فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: به دلایل شکست های بوجود آمده در هفته بد فوتبال ایران، رییس فدراسیون فوتبال باید از مردم عذرخواهی و دلجویی کند.
وی گفت: فضای حاکم بر فوتبال پر از ناکامی بوده و در هیچ یک از تیم ها در ماه های اخیر موفق نبوده ایم.
عزیزی خادم اظهار داشت: ما صندلی های خود در هیات های رییسه کنفدراسیون آسیا را از دست دادیم، فدراسیون فوتبال باید در جهت تلطیف افکار عمومی حرکت کند و نباید فرافکنی کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: باید اصلاحات فوری در فدراسیون فوتبال صورت بگیرد و از انتقادها استقبال کنیم و با رسانه ها تعامل بیشتری داشته باشیم.
عزیزی خادم در خصوص مباحث مطرح شده در نشست امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم گفت: ما بر استقلال فدراسیون تاکید داریم و در بخش دوم در خصوص استعفای رییس کمیته فوتسال گفت و گو شد و اعضا بر قبول استعفای ترابیان موافقت کردند البته تصمیم با کفاشیان است.
وی گفت: محدود کردن اختیارات کارلوس کی روش از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود که قرار شد در جلسه بعدی کی روش در نشست ما شرکت کند.
کد مطلب: 14567
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *