۰
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۷
سخنگوی سازمان هواپیمایی:

نوروز ۱۴۰۰ پرواز به آنتالیا و لندن نداریم

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: هیچ پرواز مستقیمی به آنتالیا نداریم و مسافران مراقب کلاهبرداری‌ها در زمینه فروش تور آنتالیا باشند.
نوروز ۱۴۰۰ پرواز به آنتالیا و لندن نداریم
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: هیچ پرواز مستقیمی به آنتالیا نداریم و مسافران مراقب کلاهبرداری‌ها در زمینه فروش تور آنتالیا باشند.
«محمد حسن ذیبخش» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: درحالی بعضی آژانس‌های مسافرتی تبلیغ تور آنتالیا دارند که هیچ پروازی از ایران به آنتالیا نداریم.
وی گفت:‌ در حقیقت، آژانس‌های مسافرتی با تبلیغ فروش تور آنتالیا مسافران را به استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه می‌برند و از آنجا با دریافت هزینه دوباره به آنتالیا می‌رسانند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه اکنون فقط در مسیرهای استانبول و آنکارا از مبدا ایران پرواز برقرار است، ادامه‌داد: تورهای آنتالیا با پرواز مستقیم به فروش نمی‌رسد و به مسافران اعلام می‌کنیم هیچ شرکت داخلی و خارجی اکنون و در تعطیلات نوروزی پرواز مستقیم به آنتالیا ندارد.
وی درباره سفر به لندن در نوروز نیز گفت:همچون سه ماه گذشته هیچ پروازی توسط شرکت‌های داخلی به انگلیس نداریم و بلیتی برای تعطیلات نوروز به فروش نخواهد رسید، با این حال برای جابجایی مسافران از مبدا ایران به انگلیس توسط شرکت هواپیمایی خارجی پرواز کانکشن وجود دارد.
ذیبخش بیان‌داشت: مسافران در نظر داشته باشند که پرواز کانکشن از ایران به مبدا انگلیس است و هیچ مسافری با این پرواز از انگلیس به ایران نمی‌آید.
پرواز کانکشن (ترانزیت) یا اتصالی، پروازی متشکل از دو یا چند پرواز مستقیم است که به صورت دنباله‌ای انجام می‌شود تا مسافر از مبدا به مقصد نهایی برسد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای دی ماه و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر اسفند و اکنون تا فروردین ماه ممنوع شد.
کد مطلب: 145907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *