۰
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۳

هشدارصریح به اسرائیل

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان مهم خود در عاشورای حسینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت تجاوز مجدد به لبنان، مقاومت تمام مناطق صهیونیست نشین از جمله تل آویو را آماج موشکهای قوی تر از فجر ۵ قرار خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود در جمع پرشور عزاداران حسینی در جنوب بیروت در سالروز شهادت سالار و سرور شهیدان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش تاکید کرد: آنچه غزه را پس از خداوند حفظ کرد، اراده مقاومت، سلاح و موشکهایش بود.
وی تصریح کرد : اسرائیلی که چند موشک فجر ۵ ، آن را به لرزه در آورد، چگونه هزاران موشکی را که بر تل آویو و دیگر مناطق در صورت تجاوز به لبنان بر آنها فرود خواهد آمد، تحمل خواهد کرد.
دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد شعاع نبرد ما با آنها(اشغالگران)، تمام فلسطین اشغالی از کریات شمونه تا ایلات را در برمی گیرد.
نصرالله تصریح کرد : اسرائیل ترسو مدتهاست که برای ما تمام شده است.
دبیرکل حزب الله لبنان در پایان بار دیگر بر ادامه راه سرخ شهادت حسینی تاکید کرد و گفت با جان و مال و فرزندانمان به حسین(ع) می گوییم، لبیک یا حسین(ع)، ما هرگز به قول و وعده خود پشت نخواهیم کرد، مانند هر عاشورایی بار دیگر با حسین(ع) تجدید عهد و بیعت می کنیم و به تمام ظالمان و فاسدان و کسانی که بر شکست ما حساب باز کرده اند می گوییم : هیهات من الذله.
کد مطلب: 14694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *