۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵

علت درگذشت سردار حجازی چه بود؟

سخنگوی سپاه گفت: سردار حجازی از دوران دفاع مقدس شیمیایی بود و از این عارضه رنج می‌برد و حتی در مقاطعی هم به بیمارستان مراجعه می‌کرد.
علت درگذشت سردار حجازی چه بود؟
سخنگوی سپاه گفت: سردار حجازی از دوران دفاع مقدس شیمیایی بود و از این عارضه رنج می‌برد و حتی در مقاطعی هم به بیمارستان مراجعه می‌کرد.
به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه ٣٠ فروردین درباره علت درگذشت سردار حجازی گفت: او از دوران دفاع مقدس شیمیایی بود و از این عارضه رنج می‌برد و حتی در مقاطعی هم به بیمارستان مراجعه می‌کرد.
وی افزود: او در جبهه مقاومت به صورت مداوم حضور داشت و زحمات و کار‌های متعددی در سازماندهی جبهه مقاومت انجام داد.
سخنگوی سپاه اظهار کرد: او چند ماه قبل هم به بیماری کرونا نیز مبتلا شده بود که خوشبختانه بیماری او بهبود یافته بود.
وی افزود: در جلسه جمع بندی که دوستان ما در بیمارستان بقیه الله داشتند به این نتیجه رسیدند که دلیل اصلی شهادت سردار حجازی به اعتبار جانباز و شیمیایی بودن و محرز بودن تاثیر عوارض شیمیایی در درگذشت او کمیته مربوطه او را به عنوان جانباز شهید معرفی کردند.
سردار شریف از آغاز گردش کار ارتقای درجه سردار حجازی پس از شهادت او خبر داد.
وی ادامه داد: سردار حجازی عزیز در ۸ سال آخر عمر خود به به دلیل حضور در جبهه مقاومت چهره برای صهیونیست‌ها چهره‌ای نام آشنا‌تر بودند. سال‌ها بود که صهیونیست‌ها به دنبال ترور او بودند. از شب گذشته که خبر شهادت او منتشر شد از رویکرد رسانه‌های رژیم صهیونیستی کاملا مشخص است، تعابیر یکی از رسانه‌های آن‌ها این است که یکی از سرسخت‌ترین و مدبرترین نیرو‌های مخالف رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. آن‌ها اهمیت سردار حجازی برای محور مقاومت را به خوبی می‌دانستند.  
کد مطلب: 148044
برچسب ها: سردار حجازی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *