۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن:

خدمات پس از فروش بدون نوبت به مشتریان دیگنیتی

مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن گفت : خدمات پس از فروش بهمن براي ارائه خدمات مطلوب و با كيفيت به دیگنیتی، از آمادگي كامل برخوردار است
خدمات پس از فروش بدون نوبت به مشتریان دیگنیتی


مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن گفت : خدمات پس از فروش بهمن براي ارائه خدمات مطلوب و با كيفيت به دیگنیتی، از آمادگي كامل برخوردار است.

علیرضا ببر آهنی با بیان این مطلب افزود: همزمان با ورود خودرو دیگنیتی به بازار، خدمات پس از فروش بهمن به عنوان متولی ارائه خدمات این مجموعه، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی دیگنیتی در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی های منتخب فراهم شده است.
ببر آهنی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور تشریح کرد: با توجه به تجهیزات و امکانات به کار رفته در محصول دیگنیتی برنامه‌ریزی لازم برای آمادگی در زمینه هایی‌ همچون تامین قطعات و لوازم یدکی دیگنیتی، آموزش کارکنان تعمیرگاه مرکزی ، نمایندگی‌های منتخب و امدادگران انجام شده است. گروه بهمن برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو، در مرحله اول، 25 نمایندگی شامل 10 نمایندگی در تهران و البرز و تعمیر گاه مرکزی و 15 نمایندگی در شهرستان را تجهیز و برای ارائه خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که تا پایان سال به تدریج این نمایندگی ها به 40 نمایندگی افزایش خواهند یافت.  
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن گفت: دوره‌های آموزشی لازم برای کارشناسان فنی نمایندگی‌ها و تعمیرگاه مرکزی متناسب با تکنولوژی روز خودرو و نیازهای مشتریان برگزار شده و آموزشهای تخصصی در خصوص آپشن های خودرو، سیستم تعلیق، ترمز، فرمان ، موتور ، گیربکس و سیستم های الکتریکی خودرو برای آنها در نظر گرفته شده است و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزار مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.
وی افزود: برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو، ایستگاههای کاری متعدد را برای خودرو های جدید گروه بهمن به ویژه دیگنیتی مجهز به دستگاه ها و ابزارهای لازم عیب یابی و تعمیرات و آماده سازی کرده ایم.
 ببر آهنی اضافه کرد: با ورود خودرو جدید دیگنیتی به بازار، ظرفیت و ترکیب پذیرش تعمیرگاه مرکزی تغییر کرده و مشتریان این خودرو تا اطلاع ثانوی می توانند بدون دریافت نوبت برای استفاده از خدمات و سرویس دوره ای به این مرکز مراجعه کنند و نگرانی بابت کیفیت تعمیرات و خدمات نداشته باشند.  
به گفته ببرآهنی مشتریان دیگنیتی به سطح گسترده و متنوعی از خدمات دسترسی خواهند داشت و این خودرو دارای سه سال گارانتی و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و همچنین ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر سرویس ادواری رایگان ( هرکدام زودتر فرا برسد 5 ، 10 و20  هزار کیلومتر) می باشد.
همچنین برای این خودرو، خدمات ویژه ای برای استمرار و تمدید گارانتی از شرایط ذکر شده به 5 سال یا 150هزار کیلومتر در نظرگرفته شده که پس از خرید به مشتریان معرفی و پیشنهاد می گردد.
وی تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، خریداران خودروهای جدید با هیچ مشکلی در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی روبه‌رو نخواهند شد و قطعات یدکی خودروهای جدید نیز به مقدار کافی تهیه شده و مشتریان نباید بابت تامین قطعه نگرانی داشته باشند.
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن خاطر نشان کرد: خودرو دیگنیتی محصولی است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و از نظر خدمات نگهداری نیاز به توجه دارد؛ از این رو آمادگی بهمن برای ارائه خدمات با کیفیت و متمایز صرفا برای اطمینان بخشی به مشتریان خود است تا با ارائه خدمات مناسب، اعتبار برند بهمن را افزایش دهیم.
گفتنی است یکی از سیاست‌های راهبردی گروه بهمن تنوع و تمایز محصول و خدمات متمایز است و بر همین اساس این مجموعه آمادگی دارد تا با گسترش کیفی و کمی خدمات، رضایت مشتریان را افزایش دهد. در همین خصوص در سال 99 مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن دایر شد که یک مرکز بسیار متمایز از سایر خودروسازان به شمار می آید.  
خاطر نشان می‌شود اولین مرحله فروش خودرو دیگنیتی، جدیدترین محصول بهمن که اولین خودروی کوپه  SUV عرضه شده داخلی به شمار می آید، در 24 فروردین ماه 1400 انجام شد.
کد مطلب: 148063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *