۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۹

1900 کارمند دویچه بانک آلمان اخراج می‌شوند

به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس ویک ، با اخراج این تعداد کارمندان دویچه بانک آلمان بیش از ۳ میلیارد یورو در سال در هزینه های این بانک صرفه جویی خواهد شد .
بر اساس این گزارش ، دویچه بانک آلمان طی بیانیه ای افزود این بانک برای کاهش هزینه های جاری خود برنامه های دیگری را نیز در نظر گرفته است که البته اشاره ای به جزییات آن نکرده است .

دویچه بانک بزرگترین بانک آلمان اعلام کرد سود این بانک در سه ماهه دوم ۲۰۱۲ با کاهش شدید نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷۰۰ میلیون یورو رسیده است.

درآمد خالص دویچه بانک آلمان در سه ماه دوم امسال به کمتر از ۷۰۰ میلیون یورو معادل ۸۴۴ میلیون دلار رسیده است . این رقم در مدت مشابه سال قبل به بیش از ۱.۲ میلیارد یورو رسیده بود .

بر اساس این گزارش ، کارشناسان اقتصادی پیش از این سود ناخالص ۹۹۹ میلیون یورویی را برای دویچه بانک آلمان پیش بینی کرده بودند .این در حالی است که ارزش یورو در برابر دلار به پایین ترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است.

ارزش یورو در برابر ین ژاپن نیز به پایین ترین حد خود در یازده سال اخیر رسیده است . کاهش سود خبر بدی برای دوچ بانک و سرمایه گذاران آن به شمار می رود . بحران مالی و بدهی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی بر عملکرد مالی دویچه بانک داشته است .
کد مطلب: 1482
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *