۰
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸

«خفقان» با «یک آشنایی ساده»

فیلمسازان با وجود تمام محدودیت‌های کرونایی تا حد امکان در حال تکمیل پروژه‌های سینمایی خود هستند.
«خفقان» با «یک آشنایی ساده»
فیلمسازان با وجود تمام محدودیت‌های کرونایی تا حد امکان در حال تکمیل پروژه‌های سینمایی خود هستند.
به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا،  فیلم کوتاه خفقان به کارگردانی محمود عطشانی و تهیه‌کنندگی سعید دلاوری و نیوشا عامری توسط محمود موسوی‌نژاد صداگذاری می‌شود.
محمود موسوی‌نژاد تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر را صداگذاری کرده و جوایز داخلی و بین‌المللی متعددی در این عرصه دریافت کرده است.
داستان خفقان در مورد دختری ۱۷ ساله به نام سحر است که یک باره ناپدید شده است.
مسعود بهارلو، ‌ندا مقصودی، نسترن خوشقدم، مهدی کیانی، ملیکا منصوری و فاضل قنادی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
پایان فیلم‌برداری «تافردا»
‏‎فیلم‌برداری فیلم سینمایی تا فردا به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی علی عسگری به پایان رسید.
‏‎تا فردا که محصول مشترک ایران و فرانسه است، به صورت مشترک توسط علیرضا خاتمی و علی عسگری نوشته شده است.
‏‎علیرضا خاتمی پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز دریافت کرده است.
‏‎علی عسگری، کارگردان تا فردا و عضو آکادمی اسکار، پیش از این با فیلم سینمایی ناپدید شدن در جشنواره‌های ونیز و تورنتو و با فیلم‌ کوتاه بچه، در جشنواره ونیز حضور داشته است. همچنین فیلم‌های کوتاه او بیشتر از دو ساعت و سکوت در جشنواره‌ کن، نامزد نخل طلا شده‌اند.
‏‎صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی، محمد حیدری و میلادمعیری به عنوان بازیگران اصلی تا فردا، به ایفای نقش می‌پردازند.
‏‎گروه بازیگرانِ دیگر این فیلم را پردیس شیروانی، صفورا کاظم پور، معصومه اقدام، حمید ملک زاده، فاطمه اکبر پور، سام عادل، فاطمه علی‌جانی، مریم حسین زاده، یسرا امیدی، زهره آهنی، علی شهبازی، حامد جام برسنگ، مجتبی شهوم، مهدی اسماعیلی و محبت ناقلی تشکیل می‌دهند.
‏لوگوی سریال «زخم کاری» رونمایی شد
سریال زخم کاری به نویسندگی و  کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان برای پخش از فیلیمو در حال تولید است.
بر همین اساس لوگوی این سریال که یک نوآر ملتهب است با طراحی مازیار علیاری منتشر شد.
جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنر مندی ) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و  سارا حاتمی بازیگران زخم کاری هستند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ - قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه، ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. - اگه به تهش برسن. - بلد باشن می‌رسن.»
شبنم قلی خانی بازیگر«یک آشنایی ساده» شد
شبنم قلی خانی، بازیگر سینما و تئاتر به تله تئاتر یک آشنایی ساده به نویسندگی والنتین کراسناگوروف و کارگردانی محمد قنبری پیوست.
قنبری در تازه‌ترین فعالیت خود قصد دارد تله تئاتر یک آشنایی ساده با ترجمه ماندانا مجیدی را از طریق پلتفرم‌های خصوصی پخش کند. این تله تئاتر که تلفیق موسیقی و تئاتر است جدیدترین تجربه محمدقنبری به عنوان کارگردان بعد از سهم زن است که قرارست از طریق پلتفرم‌های خصوصی پخش شود.
تله تئاتر یک آشنایی ساده با بازی شبنم قلی‌خانی در نقشی متفاوت، قصه زن و مردی است که در رستوران یک هتل با هم آشنا می‌شوند و با ورود زن به زندگی خصوصی مرد کشمکشی اتفاق می‌افتد.
محمد قنبری پیش از این تله تئاتر سهم زن را با بازی متین ستوده و سمیرا حسینی کارگردانی کرده است که به زودی از طریق یکی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود.
کد مطلب: 148248
برچسب ها: فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *