۰
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲

«هناس» در طرح ویژه روز خانواده چه تعداد مخاطب داشت؟

با استقبال مخاطبان از طرح ویژه روز خانواده، «هناس» عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم این روز را به نام خود کرد.
«هناس» در طرح ویژه روز خانواده چه تعداد مخاطب داشت؟
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، روز گذشته دوشنبه ۳ مرداد ماه همزمان با روز خانواده و شرایط ویژه اختصاص یافته به فیلم سینمایی «هناس» در سینماهای حوزه هنری که با حمایت وزارت ورزش و جوانان انجام شد، این فیلم سینمایی توانست با استقبال خوب تماشاگران مواجه شود و با جذب بیش از  ۱۴۰۰۰ تماشاگر عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم روز را ازآن خود کند.
اجرای این طرح  باعث افزایش 7 برابری مخاطبان و فروش این فیلم سینمایی نسبت به روز مشابه در هفته گذشته و همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری شد.  
در این طرح ویژه که با مساعدت وزارت ورزش و جوانان اجرا شد، تماشای فیلم «هناس» در سینماهای حوزه هنری برای یک سانس ویژه بین ساعات ۱۸ الی ۲۲ روز دوشنبه ۳ مرداد برای مخاطبان سراسر کشور رایگان شد.
فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با گذشت ۶ هفته از شروع اکران در سینماها، با عبور از مرز فروش ۴ میلیارد تومان فاز جدید اکران خود را همزمان با آغاز ماه محرم در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.
«هناس» با بازی مریلا زارعی و بهروز شعیبی با برداشتی آزاد از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد، به زوایای مختلف زندگی این شهید و ترور او می‌پردازد.
کد مطلب: 169766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *