۰
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
نکونام:

فوتبال ایران باید به فولاد افتخار کند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم من تا الان هم شاهکار کرده حتی اگر سه بازی بعدی خود را هم ببازد؛فوتبال ایران باید به این تیم افتخار کند.
فوتبال ایران باید به فولاد افتخار کند
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم من تا الان هم شاهکار کرده حتی اگر سه بازی بعدی خود را هم ببازد؛فوتبال ایران باید به این تیم افتخار کند.
به گزارش ایرنا، «جواد نکونام» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی با اشاره به نتایج خوب فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه نتایج درخشانی که فولاد سال گذشته کسب کرد توانستیم نماینده ایران در آسیا باشیم.
وی افزود: ما سال گذشته رتبه سوم بودیم و باید مستقیما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کردیم اما با توجه به حضور قهرمان جام حذفی ما مجبور شدیم که یک بازی پلی‌آف هم انجام دهیم. این یک مقدار شرایط کار ما را سخت کرد و این در حالی بود که بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌مان خیلی به ما ضربه زده بود. به هر حال با تمام این شرایط و کشمکش اینکه بازی در کجا برگزار شود در بازی با العین شرکت کردیم. اول قرار بود در قطر بازی کنیم، بعد شد ایران و بعد قرار شد در عربستان بازی کنیم.
سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در کنار برنامه فشرده لیگ برتر ایران با توجه به دیر تمام شدن بازی های لیگ برتر، تعویق بازی‌ها و تشکیل اردوهای تیم ملی، بازی با العین را پیش رو داشتیم. قبل از مسابقات به عربستان آمدیم و العین به عنوان حریف‌مان، تیمی بود که در هشت دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و با بازیکن سرشناسی که داشت یکی از مدعیان این مسابقات بود. با توجه به اینکه من در لیگ امارات بازی کردم می دانم که تیم‌هایی مثل العین بازیکنانی می گیرند که با آنها بتوانند قهرمان آسیا شوند.
وی افزود: این تیم ۶ بازیکن ملی پوش داشت و بازیکنان خارجی که حتی بعضی‌هایشان در لیست جا نشدند. با تمام این تفاسیر با آنالیزی که داشتیم مقابل العین خیلی خوب و با برنامه ظاهر شدیم و توانستیم با بازی منطقی و زحمات بچه ها العین را شکست دهیم. نتیجه دور از انتظار بود. ما خودمان هم به زدن چهار گل فکر نمی‌کردیم و تمام تلاش مان این بود که مقابل العین یک بازی خوب و درخشان داشته باشیم. ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که توانستیم از تک موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.
کد مطلب: 148251
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *