۰
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۴

رئیس جمهور به داد خرمشهر برسد

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خرمشهر بسیار تاسف‌انگیز است و مردم انتظار دارند رئیس جمهور به داد این شهر برسد.
عبدالله سامری امروز در گفت‌و‌گو با فارس در خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می‌کند و متاسفانه هیچکس به دردهای این شهر رسیدگی نمی‌کند.
وی افزود: شهری با آن همه عزت و پیشینه درخشان، امروز تنها با یک بارندگی زیر آب می‌رود و مسئولان آن نیز هیچ ابایی از این وضعیت ندارند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه از دو روز گذشته استانداری خوزستان و مدیریت بحران و حوادث مترقبه استان نسبت به بارندگی و آبگرفتگی شدید معابر هشدار داده بود اما متاسفانه مدیران شهری خرمشهر هیچ برنامه پیشگیرانه‌ای را در دستور کار خود قرار نداده بودند به طوریکه امروز مدارس و اکثر مناطق این شهر به دلیل زیر آب رفتن معابر شهر تعطیل شدند.
سامری افزود: آیا حق مردم خرمشهر این است که با یک بارندگی تمام اموراتشان مختل و فلج شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان استانی از اینکه با رسانه‌ها به صورت شفاف و صریح در خصوص مشکلات مردم مصاحبه می‌کنم به شدت هراس دارند اظهار کرد: من با مردم خرمشهر عهد بستم هیچ چیزی را از آنها پنهان نگذارم و به مسئولان استانی هشدار می‌دهم اگر جلوی برخی فسادهای موجود در شهر را نگیرید به زودی اسناد این فسادها را در رسانه‌ها افشا خواهم کرد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچکس نمی‌تواند عامل جلوگیری از انعکاس واقعیت‌های موجود از زبان نماینده‌ها در رسانه‌ها شود.
وی گفت: من بارها اعلام کردم و امروز بار دیگر تکرار می‌کنم دولت باید تکلیف برخی مدیران بی‌کفایت در استان و خرمشهر را مشخص کند.
سامری افزود: نمی‌توان داعیه خدمت به مردم را داشت اما شاهد بی‌توجهی به آنها بود.
وی خاطرنشان کرد: من با صراحت به برخی مسئولان استانی اعلام می‌کنم دست از سیاسی بازی و دروغگویی بردارید و به فکر خدمت صادقانه به مردم محروم و ولایت‌مدار خرمشهر باشید.
وی تصریح کرد: مسئولان استانی به نصایح حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری توجه کنند و خدمت به مردم را تنها سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد مطلب: 14828
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *