; ?>; ?> تولید پلت فرم‌های جدید سایپا اقدام مبارکی است - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰
عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي:

تولید پلت فرم‌های جدید سایپا اقدام مبارکی است

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به طراحی پلت فرم‌های جدید سایپا برای تولید خودروهای جدید گفت:‌ تولید پلتفرم‌های جدید سایپا اقدام مبارکی است
تولید پلت فرم‌های جدید سایپا اقدام مبارکی است


 
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به طراحی پلت فرم‌های جدید سایپا برای تولید خودروهای جدید گفت:‌ تولید پلتفرم‌های جدید سایپا اقدام مبارکی است.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خودرو تولید شود، افزود: برای اینکه نگاه مشتریان خودرو به خارج از کشور معطوف نشود، باید متناسب با سلیقه و ذائقه آنان خودرو تولید شود.
وی افزود: باید خودروهای جدید هم از حیث پلت فرم و هم از حیث بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات، طراحی و تولید شود و صنعت خودروی خود را به‌روزرسانی کنیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه این اتفاقات در شرکت سایپا در حال وقوع است و طراحی پلت فرم‌‌های جدید اقدامی مبارکی از سوی سایپا است که امیدواریم منتج به نتیجه شود.
کریمی فیروزجایی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودروی ایران افزود: اصل تحریم‌های ظالمانه مخصوصاً‌ در صنعت خودرو که با آسایش و امنیت مردم سروکار دارد اقدام ناپسندی است اما از جهتی این تحریم ها فرصتی است تا صنعت خودرو رشد کند.
وی با بیان اینکه ما نتوانستیم در صنعت خودرو به نقطه مطلوب برسیم، افزود: سؤال این است که چطور در صنعت موشکی قدرت برتر دنیا شدیم در خودروسازی هم این ظرفیت وجود دارد و باید به یک قدرت خودرویی در جهان تبدیل شویم.
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه در حال حاضر خودروهای ما هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت و هم امنیت از استانداردهای جهانی فاصله دارد، گفت: مجلس در کنار ایفای نقش نظارتی برای دفاع از حقوق موکلین که میلیون‌ها خریدار خودروی داخلی هستند، همیشه از صنعت خودرو حمایت کرده و انتظار است مدیران صنعت خودرو مطالبه به حق مردم را به خوبی پاسخ دهند.
کد مطلب: 148622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *