۰
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
رییس شورای اسلامی شهر تهران:

بارگذاری اطلاعات واکسیناسیون سریعتر شود

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اطلاعات واکسیناسیون افرادی که در شهرداری واکسن تزریق کرده اند با سرعت بیشتری روی سایت شفاف بارگذاری شود.
بارگذاری اطلاعات واکسیناسیون سریعتر شود
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اطلاعات واکسیناسیون افرادی که در شهرداری واکسن تزریق کرده اند با سرعت بیشتری روی سایت شفاف بارگذاری شود.
به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه در جریان دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد تخلفاتی به عنوان واکسن خواری در تعدادی از شهرها و از جمله تهران بودیم، اظهار داشت: با دستور شهردار با عناصر خاطی برخورد شد و اطلاعات واکسیناسیون در دسترس عموم قرار گرفت.
وی عنوان کرد: لازم است بارگذاری اطلاعات واکسیناسیون با سرعت بیشتری بر روی سایت انجام شود و این می‌تواند نمونه‌ای برای دولت باشد که آنها هم این کار را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران روز گذشته در رشته توییتی با اعلام اینکه اسامی همکارانی که در شهرداری تهران واکسن تزریق کرده‌اند در سایت "شفاف" بارگذاری شد و این روند تکمیل می‌شود، گفت: با توجه به نظریه وزارت بهداشت هرگونه افشای نام دریافت کنندگان خدمات بهداشتی - درمانی بدون کسب اجازه از افراد موجب اعتراض و پیگرد قانونی است.
محمدی اظهار داشت: لذا در این فهرست اطلاعات نام و نام خانوادگی افراد ذکر نشده و تنها کد ملی درج شده است.
مجلس توجه ویژه ای به تایید صلاحیت ها داشته باشد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان امروز خود در شورا، با اشاره به بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از شهرها عنوان کرد: صلاحیت کاندیداها در تهران و شماری از شهرها در حالی رد شد که توسط هیات اجرایی تایید شده بود.
وی ادامه داد: در شوراها نظارت استصوابی وجود ندارد و از آنجا که بررسی صلاحیت‌ها بر عهده نمایندگان مجلس است از رئیس مجلس انتظار داریم با بررسی موضوع، توجه ویژه به این امر داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این امر موجب می‌شود که هم حق الناس ضایع نشود و هم زمینه برگزاری انتخاباتی با مشارکت مطلوب فراهم شود.
محسن هاشمی در ابتدای سخنان امروز خود با اشاره به همزمانی شبهای قدر و ضربت خوردن امام علی علیه السلام اظهار داشت: امیرالمومنین فراتر از نقش امامت و حکومت به عنوان یک انسان، الگوی ماندگار برای تمام جهان است.
وی افزود: ایشان کارگری زحمتکش بود و در جایگاه اطلاع رسانی به ترویج دانش و بینش به جامعه پرداخت و از این رو معلم نیز است.
کد مطلب: 149137
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *