۰
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳

صدور یک میلیون و ۴۰۰ هزار جریمه کرونایی

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: نیروی انتظامی از آغاز امسال یک میلیون و ۴۰۰ هزار مورد جریمه با رقم ۴۵۰ میلیارد تومان برای ناقضان محدودیت‌های ترددی صادر کرده است.
صدور یک میلیون و ۴۰۰ هزار جریمه کرونایی
دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: نیروی انتظامی از آغاز امسال یک میلیون و ۴۰۰ هزار مورد جریمه با رقم ۴۵۰ میلیارد تومان برای ناقضان محدودیت‌های ترددی صادر کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست  با تشریح گزارش عملکرد ناجا از ابتدای سال تاکنون درخصوص قطع زنجیره بیماری کرونا با مدیریت هوشمند تجمع‌ها و محدودسازی ترددها، گفت: جریمه‌های نقض محدودیت های تردد ازابتدای سال تاکنون ورود به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی به تعداد ۱۷۰ هزار و ۳۵۱ مورد، ورود به شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزارتومانی به تعداد ۱۴۳ هزارو  ۸۰۵  مورد، طرح محدودیت شبانه جریمه ۲۰۰ هزارتومانی به تعداد یک میلیون و ۲۲ هزار و ۳۳۸ مورد که در مجموع یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۴۹۴ مورد جریمه با رقمی حدود  ۴۵۰ میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون برای ناقضین محدودیت‌های ترددی صادر شده است.

وی افزود: همچنین تشکیل تیم‌های تلفیقی با وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات برای سرکشی، بازدید و برخورد با واحدهای صنفی متخلف که تعداد بازدیدها  ۳۵۶ هزار و ۳۷۵  مورد، تعداد تذکر۲۳۰ هزار و ۱۴۲ مورد و تعداد پلمپ  ۱۱ هزار و ۳۳۹ مورد اعلام شده است.

دین پرست ضمن اشاره به گزارش ناجا با بیان اینکه، تاکنون نسبت به اختصاص نیرو برای پشتیبانی از حضورتیم های ناظران که با مسئولیت دانشگاه‌های علوم پزشکی و با نمایندگان اتاق اصناف تشکل شده اند، گفت: ناجا آمادگی خود را برای افزایش نیرو تا ۱۰ برابر نیروهای  موجود اعلام کر ده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به صدور ۲۱ مورد ابلاغیه، در رابطه با تشدید محدودیت‌ها و همکاری سایرسازمان‌ها در راستای قطع زنجیره بیماری، همچنین از آماده سازی تعداد ۹ بیمارستان و ۳۴ کلینیک برای ارایه خدمات به افراد مبتلا به بیماری کرونا در موج چهارم بیماری، افزایش تخت های عادی بیمارستانی از ۷۰۰ تخت به ۱۰۳۸ تخت و از ۵۲ تخت ویژه به ۱۳۸ تخت ویژه برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی خبر داد.

دین پرست تشکیل تیم‌های تلفیقی با وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات، برای سرکشی، بازدید و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و برخورد قاطع با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی از دیگر اقدامات ناجا برشمرد.

وی افزود: همچنین ابلاغیه تشدید مراقبت‌های مرزی به استانهای شرقی کشور، تنظیم تفاهم نامه با قرارگاه های ارتش وسپاه برای کنترل مرز  و عدم عبور اتباع غیرمجاز در استان های سیستان وبلوچستان،خراسان رضوی وخراسان جنوبی صادر و عدم صدورمجوز ورود خدمه کشتی ها و ملوانان کشورهای هدف به بنادر پیگیری شده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ادامه داد: تیم‌های حمایت های وپشتیبانی برای انتقال و نگهداری افراد دارای تست مثبت در مراکز قرنطینه استان‌های مرزی شرق کشور تشکیل شده است و تعداد ۵۷۰۵ نفراتباع بیگانه غیرمجاز در مرزهای شرقی کشور دستگیر شده اند که همه این موارد از اقدامات یک هفته گذشته ناجا می‌باشد که در گزارش نیروی انتظامی به آنها اشاره شده است.
کد مطلب: 149270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *