۰
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
در ایلام انجام شد:

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره مطبوعات

اولین جلسه اجرایی چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات استان ایلام "زمستان ۹۹_بهار ۱۴۰۰" برگزار شد.
رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره مطبوعات
 اولین جلسه اجرایی چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات استان ایلام "زمستان ۹۹_بهار ۱۴۰۰" برگزار شد.
«سامی شهبازی» رئیس خانه مطبوعات ورسانه های استان ایلام، در این نشست با اعلام این مطلب که روند برگزاری جشنواره در حال طی شدن است، اظهار کرد: پوستر جشنواره هفته آینده با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام رونمایی می شود.
وی با بیان اینکه  جشنواره فصلی یک فصل نوین و بستری فوق العاده برای دیده شدن آثار فاخر و شناخت صاحبان قلم است، گفت:  در جشنواره سوم رویش صاحبان آثار اولی که صاحب رده های برتر شدند کاملا نمایان بود.
رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان تصریح کرد: شناخت نسل جدید و فعال در سطح رسانه های رسمی استان باعث ایجاد بارقه های امید دربین پیشکسوتان وصاحب نظران صنف رسانه شده واین امید جاریست که در جشنواره چهارم بازهم شاهد رقابت خاک خوردگان صحنه فاخر رسانه با جوانان جویای نام وصاحب سبک این عرصه باشیم که بدون شک  رقابتی به غایت دیدنی وپیش برنده است.
شهبازی از دبیر و ارکان اجرایی جشنواره خواست در راستای تقویت ساختارهای تخصصی جشنواره از تجارب حاصل شده سه جشنواره قبل استفاده شود و تاکید کرد: خانه مطبوعات و رسانه های استان به یک بلوغ کاری وحرفه‌ای رسیده و درصدد است  متناسب با تغییرات و تحولات روز به سمت نو شدن پیش رود. 
وی با استقبال از ایده تشکیل کارگروهی برای کسانی که ارسال آثار به جشنواره دارند، گفت: این اقدام موجب ایجاد اطمینان مضاعف شرکت کنندگان است  که آثار آنها دریافت و به مرحله داوری راه خواهد یافت.
شهبازی ضمن قدردانی ازاعضاء هیئت مدیره خانه مطبوعات ومتولیان مرتبط در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان برای تقویت بنیه های علمی جشنواره فصلی مطبوعات ورسانه های استان هم گفت : مجموعه این خرد جمعی چشم انداز قابل قبولی را پیش روی ما قرار داده که بدون شک شاهد تاثیرات جشنواره بر روند تولید محتواهای اثر گذار در سطح خبرگزاری ها،مطبوعات محلی ،نمایندگی روزنامه های سراسری وپایگاه های اینترنتی دارای مجوز خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد :آثاری که در این جشنواره داوری می‌شوند باید از ۱دی ۱۳۹۹ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌های فعال استان، پایگاه‌های اینترنتی و مطبوعات سراسری که در استان نمایندگی دارند درج شده باشد.
کد مطلب: 149298
برچسب ها: مطبوعات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *