۰
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

وزارت جهاد کشاورزی مکلف به جوجه‌ریزی شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، از مکلف شدن وزارت جهاد کشاورزی برای اقدام به ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
وزارت جهاد کشاورزی مکلف به جوجه‌ریزی شد
 سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، از مکلف شدن وزارت جهاد کشاورزی برای اقدام به ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
به گزارش ایرنا، معین‌الدین سعیدی در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به خبرنگار ایرنا گفت: در جلسه امروز آخرین وضعیت میزان تولید جوجه یکروزه و مشکلات حوزه تولید گوشت مرغ در کشور، نهاده‌های کشاورزی و ناهماهنگی میان دستگاه‌هابا حضور مسئولان وزارتخانه‌های مذکور بررسی شد.
سعیدی ادامه داد: در  این جلسه وزارت جهاد کشاورزی مکلف به اقدام برای ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی شد تا تلاطمی که در چند وقت در حوزه گوشت مرغ داشتیم، تا حدودی مرتفع شود.
وی حکمرانی آب را دومین دستور کار کمیسیون عنوان کرد و گفت: اکنون در مجلس روی طرحی کار می‌شود که وزارت جدیدی مانند وزارت انرژی یا مسائل اینچنینی تشکیل شود.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره بهمشکلات ساختاری موجود رد زمینه حکمرانی آب گفت: با توجه به اینکه کشور هم‌اکنون با شرایط خشکسالی و کمبود منابع آب مواجه است بازنگری و اصلاح برخی از ساختارهای حوزه آب ضروری به‌نظر می‌رسد.
 سعیدی خاطرنشان کرد: در همین زمینه نشستی با حضور معاون وزیر نیرو در حوزه آب و آبفا و همچنین اندیشکده‌های مختلف حوزه آب داشتیم که نظرات خود را در بحث مربوط به اصول حکمرانی آب ارائه کردند.
وی افزود: امروز مقرر شد ادامه موضوع به جلسه هفته آینده موکول شود.
کد مطلب: 150365
برچسب ها: جهاد کشاورزی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *