; ?>; ?> بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به فرماندهان شاخه‌های نظامی جهاد اسلامی و حماس تأکید کرد رزمندگان مقاومت فلسطین با رقم‌زدن حماسه‌ای عظیم، ضعف و عجز اشغالگران قدس را اثبات کردند.
بی‌تردید وارد مسجدالاقصی خواهیم شد
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به فرماندهان شاخه‌های نظامی جهاد اسلامی و حماس تأکید کرد رزمندگان مقاومت فلسطین با رقم‌زدن حماسه‌ای عظیم، ضعف و عجز اشغالگران قدس را اثبات کردند.
به گزارش  تسنیم، به نقل از شبکه المیادین، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اکرم العجوری فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و محمد ضیف فرمانده گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، مبارزات ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی را ستود‎.
سردار قاآنی در پیام خود به محمد ضیف آورده است: عملیات شمشیر قدس نشان داد آنانی که در فرایند فروش فلسطین شرکت داشتند، فقط از جانب خود این کار را انجام داده‌اند و از خیانت خود پشیمان خواهند شد.
وی افزود: شما گروه‌های مقاومت فلسطین با پایمردی خود حماسه عظیمی را رقم زده‌اید و ضعف دشمن را به اثبات رساندید.
سردار قاآنی ادامه داد: من به شما تأکید می‌کنم بر سر عهدی که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با شما بسته بود هستیم. ما هرچه فشارها افزوده شود و تحریم‌ها تشدید شود فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.
فرمانده نیروی قدس در ادامه تصریح کرد: این وعده‌ای است که حاج قاسم سلیمانی به شما داده بود و امروز دشمن هم خوب می‌داند که فلسطین تنها نیست بلکه محور مقاومت روز به روز وسیع‌تر و مستحکم‌تر می‌‌شود.
سردار قاآنی در پیام خود به محمد ضیف تأکید کرد: قدس همچنان قطب‌نمای محور مقاومت و قبله جهادش باقی خواهد ماند.
وی اضافه کرد: ما تا زمان از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی وجب به وجب سرزمین فلسطین از پای نخواهیم نشست.
فرمانده نیروی قدس همچنین در پیام خود به اکرم العجوری فرمانده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم تأکید کرد: شما با پایمردی و وحدت صفوف و فرماندهی حکیمانه و شجاعانه خود ارتش صهیونیستی را زبون و خوار کردید.
وی در ادامه این پیام تأکید کرد: توانمندی شما بسیار بالاتر از آن چیزی است که دشمن تا به امروز به‌چشم دیده است و حتی تصور می‌کند. ما همراه شما هستیم و بر همان عهد شهید حاج قاسم سلیمانی استوار هستیم.
سردار قاآنی تصریح کرد: ما با روح و جان خود و با تمام آنچه خداوند عز و جل از توانمندی و امکانات به ما داده است کنار شما خواهیم بود. ما شک نداریم که وارد مسجد الاقصی می‌شویم و با عزت و اقتدار در آن نماز خواهیم خواند.
وی خاطرنشان کرد: هرگز از حمایت و پشتیبانی از شما هر قدر هم که چالشها شدید شود و خطرات افزایش یابد، دست نخواهیم کشید و این کار را تا زمان زوال رژیم غاصب ادامه خواهیم داد.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس در پایان پیام خود به اکرم العجوری فرمانده گردانهای القدس گفت: من دست مجاهدانی را که این فتح مبین را رقم زدند می‌بوسم.‎
بازتاب پیام سردار قاآنی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی
رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی به‌سرعت به بازتاب این خبر پرداختند و روزنامه یدیعوت آحارانوت بخش‌هایی از آن را ترجمه کرد و در سایت خود قرار داد.
این روزنامه عبری‌زبان به‌نقل از شبکه المیادین نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی به محمد ضیف فرمانده شاخه نظامی حماس ضمن توصیف وی به شهید زنده و از پیشگامان مبارزه و جهاد تأکید کرد: من به شما فرمانده شجاع و دلاور و تمام فرماندهان و مبارزین در گروه‌های مقاومت می‌گویم  که شما به قدس وعده پیروزی داده و طعم تلخ شکست را به دشمن ظالم چشانده‌اید.
به‌نوشته یدیعوت آحارانوت، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پیام مشابهی را هم برای اکرم عجوری فرمانده شاخه نظامی جهاد اسلامی ارسال کرده است.
کد مطلب: 150711
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *