۰
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲
فرماندار اردستان:

مردم فریب نخورند

فرماندار اردستان گفت: دشمن در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد، طرح بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات را کلید زده است که باید هوشیار بود و فریب نخورد.
مردم فریب نخورند
فرماندار اردستان گفت: دشمن در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد، طرح بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات را کلید زده است که باید هوشیار بود و فریب نخورد.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در نشست کمیته مشارکت‌ بانوان و نقش‌آفرینی در انتخابات در فرمانداری اردستان افزود: خنثی‌سازی توطئه دشمن که از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی در خارج کشور هدایت می‌شود به عنوان یک ضرورت باید در مباحث و صحبت‌ها با مردم و به ویژه جوانان به طور منظم و مرتب به آن پرداخته شود.
وی تصریح کرد: انتخابات از سال‌های آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در تعیین سرنوشت کشور نقش اساسی داشته، تصمیم عموم مردم و جو حاکم بر جامعه تعیین‌کننده نتیجه انتخابات بوده و افرادی که مورد قبول اکثریت جامعه بودند پیروز انتخابات شده‌اند.
فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: آنچه در انتخابات مدنظر مردم باشد تعیین کننده است و سرنوشت کشور و منطقه را مشخص می‌کند.
تاملی با طرح این پرسش که آیا شرکت نکردن در انتخابات مساله اقتصاد را حل می‌کند و یا شورای نگهبان از نظر خود باز می‌گردد؟ گفت: همه ما در یک کشتی به نام ایران زندگی می‌کنیم و دشمنان در خارج مرزها بر علیه ایران توطئه می‌کنند و نگاه استعمارگرانه به مردم کشورمان دارند.
وی افزود: یکی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان در برهه کنونی رفتن به پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است، چرا که اکنون رژیم صهیونیستی و برخی سران کشورهای عربی می‌خواهند مسیری را به مردم ایران تحمیل کنند که ملت از نظام مایوس شوند.
فرماندار اردستان اظهار داشت: انتخابات یک روز برگزار می‌شود اما آثار آن تا چهار سال ادامه خواهد داشت، از این رو لازم است با هوشیاری و آگاهی این انتخاب صورت گیرد و هرچه دشمن گفت مردم برعکس آن عمل کنند.
وی ادامه داد: اشتباه در انتخابات قابل جبران نیست؛ همچون واقعه کربلا که در نصف روز اتفاق افتاد اما قیام توابین و مختار هم نتوانست اتفاق‌های روز عاشورا را تغییر دهد.
تاملی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارداشت: این انتخابات در اردستان با بی‌توجهی و بی میلی همراه است که تاثیر آن چهار سال بر زندگی مردم مشاهده خواهد شد.
فرماندار اردستان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها اشاره و تاکید کرد: این برنامه‌ها باید دقیق مورد تجزیه وتحلیل قرار گیرد و نامزد اصلح انتخاب شود تا برای ۴ سال برنامه ریزی مناسب و عملیاتی تهیه شود.
وی با بیان اینکه اداره فضای مجازی در کشور به خوبی صورت نمی‌گیرد، افزود: دشمن بر خلاف تلاش اصحاب رسانه و برخی فعالان این فضا در راستای توسعه و پیشرفت کشور عمل کرده و افراد غیرصالح با تخریب وضع موجود، به کشور آسیب می‌زنند.
رییس ستاد انتخابات اردستان با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف اثرگذار و تعیین کننده بوده و شاهد این مهم حماسه ۹ دی است که به غائله چند ماهه در کشور پایان داد.
تاملی به نقش زنان در خانواده اشاره کرد و افزود: در جامعه‌ سنتی، نقش زنان در اداره خانواده تعیین کننده و حرف آنان مورد پذیرش است و با توجه به محور بودن بانوان، تاثیرگذاری زیادی در اداره جامعه دارند و هر کجا مسوولیت به آنان واگذار شده خوب کار کرده‌اند.
تاملی از همه قشرها خواست در زمان باقیمانده تا انتخابات نسبت به آگاهی‌رسانی به احاد مردم اقدام کرده، زمینه برگزاری یک انتخابات پر شور با حضور حداکثری را فراهم کنند.
تلاش برا بسترسازی حضور بیشتر بانوان در انتخابات
مسوول امور بانوان فرمانداری اردستان نیز با بیان اینکه استقبال کم بانوان برای نامزد شدن در انتخابات در کشور مشهود است، افزود: بانوان تمایلی به نامزد شدن و حضور در انتخابات ندارند که برای بسترسازی حضور بیشتر و موثرتر این قشر تلاش می‌شود.
مریم‌ عرب تصریح کرد: زنان می‌توانند نقش موثر و مهمی در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات داشته باشند و انتظار داریم با بصیرت‌افزایی و القای آن به جامعه به ویژه نسل جوان در زمانی که دشمن تلاش می‌کند مردم به پای صندوق‌های رای نروند با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح این توطئه را خنثی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمن در فضای مجازی برای نرفتن به پای صندوق‌های رای به شدت تبلیغ می‌کند و شبه‌ها را دامن می‌زند لازم است قشرهای مختلف و به ویژه زنان با حضور خود در پای صندوق‌های رای‌گیری نقشه دشمن را خنثی کنند.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد مطلب: 151454
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *