۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸
بشار اسد در سخنرانی روز ارتش:

جنگ سوریه سرنوشت آینده مردم را رقم می زند

بشار اسد با اشاره به درگيري‌هاي اخير در كشورش گفت: سوريه هم‌اكنون با جنگي روبه‌رو است كه سرنوشت ملت سوريه را در آينده مشخص خواهد كرد.
جنگ سوریه سرنوشت آینده مردم را رقم می زند
بشار اسد، رئيس جمهور سوريه در سخناني به مناسبت روز ارتش با سرنوشت‌ساز خواندن درگيري‌هاي جاري در كشورش گفت: ارتش سوريه عزم و اراده خود را در رويارويي با تروريسم به اثبات رسانده است.

وي در اين سخنان كه در مجله "جيش الشعب" سوريه منتشر شد، خطاب به ارتش اين كشور گفت: ارتش سوريه از ديرباز تاكنون در جنگ‌هاي شرافتمندانه و قهرمانانه‌اي در دفاع از كشور شركت كرده و نقش بارزي در نشان دادن وجهه فرهنگي و تمدن بالاي سوريه داشته است.

اسد ادامه داد: جنگ ما با دشمن هم اكنون جنگي با اهداف واضح است كه با شيو‌ه‌هاي مختلف بايد به آن دست يافت و اين جنگ سرنوشت ملت و امت ما را در آينده و حال مشخص خواهد كرد.

رئيس جمهوري سوريه در اين سخنان كه به مناسبت شصت و هفتمين سالروز تشكيل ارتش سوريه آن را ايراد كرد، آورده است: دشمن ما هم اكنون در ميان خود ماست و از جاسوسان داخلي به عنوان پلي براي رسيدن به اهداف خود و ناامن ساختن كشور استفاده مي‌كند و در اين خصوص قصد دارد اقتصاد و توانايي‌هاي سوريه را به ضعف بكشاند.

وي خطاب به نظاميان اين كشور گفت: اي فرزندان ميهن شما بار ديگر بهترين رشادت‌ها و حمايت‌ها را در حفظ كشور خلق كرديد و در مقابل گروه‌هاي تروريست و جنايتكار با استواري ايستاده‌ايد.

بشار اسد در ادامه پيام خود آورده است: اي فرزندان دلير ارتش شما از كرامت و شرف ملت دفاع مي‌كنيد و امنيت را به كشور و آرامش را به شهروندان سوري باز مي‌گردانيد و براي اين كار بيش از هر زمان ديگري آمادگي داريد.

رئيس جمهوري سوريه در پايان پيام خود گفت: من و ملت سوريه به شما بسيار اطمينان داريم كه با تمام توان و بهترين وجه از سوريه حمايت مي‌كنيد و در اين راه پايدار و استوار هستيد.
کد مطلب: 1520
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *