۰
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴

نجات زن باردار عشایری

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان از نجات زن باردار عشایری توسط تیم کوهستان و واکنش سریع شهرستان نهاوند خبر داد.
نجات زن باردار عشایری
 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان از نجات زن باردار عشایری توسط تیم کوهستان و واکنش سریع شهرستان نهاوند خبر داد.
حمید عرفی یگانه با اشاره به وضعیت اضطراری ایجادشده برای زن باردار عشایری، خاطرنشان کرد در ساعت۱۹:۳۰ شب گذشته طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گزارشی مبنی‌بر وضعیت اضطراری یک زن باردار عشایر در کوههای گرین ارائه شد.
وی افزود با اعلام این خبر و انجام هماهنگی های لازم با مدیرعامل محترم، مسئول امداد و نجات شهرستان نهاوند به همراه یک تیم پنج‌نفره متشکل از نیروهای امدادکوهستان و واکنش سریع به منطقه کوهستانی گرین در شهرستان نهاوند اعزام شدند.
عرفی یگانه افزود بعد از طی مسیر پرفراز و نشیب در ارتفاع ۱۸۰۰ متری کوه گرین نیروها توانستند به محل موردنظر رسیده و وضعیت زن باردار عشایر را مورد ارزیابی قرار دادند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان با ذکر این مطلب که در ارزیابی اولیه مشخص شد فرد مورد نظر زن ۲۸ ساله بارداری است که به‌ علت دوری از شهر و قرار گرفتن در مسیر صعب‌العبور نیاز به کمک دارد که نجاتگران بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توانستند در یک عملیات ۴ ساعته طاقت‌فرسا وی را با استفاده از بسکت ودیگر تجهیزات امدادی به دامنه کوه منتقل و با آمبولانس جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان علیمرادیان نهاوند اعزام نمایند.
به‌گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، عرفی یگانه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئول امداد وتیم پنج نفره اعزامی به کوهستان گرین، یادآور شد زن بار دار تحویل بیمارستان علیمرادیان گردید وحال عمومی ایشان نیز مطلوب است و عملیات مذکور نیز در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته خاتمه یافت.
کد مطلب: 152096
برچسب ها: هلال‌احمر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *