۰
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹

تقویت انبارهای هلال احمر در کرمان

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: انبارهای هلال احمر استان کرمان تقویت شده تا پاسخگویی مناسب را به تقاضا و نیاز زلزله زدگان داشته باشیم.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: انبارهای هلال احمر استان کرمان تقویت شده تا پاسخگویی مناسب را به تقاضا و نیاز زلزله زدگان داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، مرتضی سلیمی شامگاه یکشنبه در ستاد بحران استان کرمان افزود: اعتبار مورد نیاز نیز هماهنگ شده و بزودی تامین می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز گفت: در کمتر از 30 دقیقه پس از بروز زمین لرزه 6.1 ریشتری در صبح جمعه، 6 تیم امداد و نجات در نقاط حادثه دیده حضور یافتند و 28 روستا را به صورت زمینی مورد ارزیابی قرار دادند.
رضا فلاح افزود: در ادامه به صورت هوایی نیز 70 روستای شهرستان راور مورد بازدید قرار گرفت و در ادامه 70 نیروی امدادی در قالب 14 تیم در منطقه حضور یافتند.
وی با اشاره به تشکیل چهار اردوگاه اضطراری در مناطق زلزله زده، عنوان کرد: بیش از 990 نفر در قالب 198 خانوار در این چادرها اسکان یافته اند.
وی به توزیع 70 والور، یک هزار و 200 تخته پتو و نیز توزیع مواد غذایی اشاره کرد و گفت: آموزش چهره به چهره مردم در قالب طرح ملی خادم از روز گذشته آغاز شده تا با ارائه آموزش های لازم به افراد از بروز خسارت های بیشتر در حوادث جلوگیری شود.
زمین لرزه 6.1 ریشتری صبح جمعه در کرمان موجب خسارت وارد شدن به واحدهای مسکونی به ویژه واحدهای مسکونی روستایی شده است.
وقوع بیش از 300 پس از لرزه در حادثه موجب بروز مشکلاتی برای مردم این استان شده است که بزرگی برخی از این پس لرزه ها به 5.5 ریشتر رسیده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز به کرمان وارد شده و از مناطق زلزله زده نیز بازدید کرده است.
کد مطلب: 78061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *