۰
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵

وزش باد شدید در شرق کشور

از امروز تا سه‌شنبه در شرق کشور واقع در استان‌های خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
وزش باد شدید در شرق کشور
از امروز شنبه تا سه‌شنبه در شرق کشور واقع در استان‌های خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،براساس تحلیل الگو‌های هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است. امروز و فردا در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
طی این مدت به ویژه در ساعات بعدازظهر در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر باد و گرد و خاک و در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در بعضی ساعات پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا سه‌شنبه در شرق کشور واقع در استان‌های خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
امروز دریای خزر و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.
آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کد مطلب: 152449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *