۰
چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۶

افتتاح اولین شوروم و فروشگاه دایمی ایران دوچرخ

شوروم مرکزی ایران دوچرخ در یکم تیر ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) افتتاح شد
افتتاح اولین شوروم و فروشگاه دایمی ایران دوچرخ


شوروم مرکزی ایران دوچرخ در یکم تیر ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) افتتاح شد.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،ایران دوچرخ به منظور تحقق اهداف خود در کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، اقدام به تاسیس اولین نمایشگاه و فروشگاه دائمی خود کرد و روز گذشته طی مراسمی افتتاح شد.

این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت و پیشگامان صنعت موتورسیکلت سازی برگزار شد، از جدیدترین محصولات ایران دوچرخ رونمایی به عمل آمد.

کلاس محصولات ایران دوچرخ شامل رده های متنوعی چون استریت، اسکوتر، ATV، تریل، موتور و سه چرخه برقی می‌باشد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از شوروم مرکزی و دایمی این شرکت به نشانی خیابان آزادی، بین خ اوستا و زارع مراجعه نمایند.

ایران دوچرخ با افتتاح رسمی شوروم مرکزی خود و با تولید محصولات به روز سعی دارد تا در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و علاقمندان به موتورسیکلت های حرفه ای، به استانداردهای جهانی تولید متناسب با کاهش آلودگی و ارتقاء ایمنی دست یابد و فناوری های روز صنعت را به کشور وارد کند.

گفتنی است شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت در کشور، همکاری فنی و تجاری با شرکت های بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن را در کارنامه خود داراست. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.

پیش از نیز آرمان‌موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ از عرضه محصولات جدید در حوزه موتور و سه چرخه برقی، موتور تریل و چهار چرخ در برنامه کاری امسال خود خبر داده و اعلام کرده بود ضمن افزایش تنوع محصولات، قصد تولید ۷۵۰۰ دستگاه از محصولات متفاوت را دارند.

جیران در کلاس موتور برقی و وترانو در کلاس اسکوتر کلاسیک با طراحی زیبا از جدیدترین محصولات این شرکت و تولید و عرضه انبوه آن به بازار آغاز شده است.
کد مطلب: 152677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *