۰
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
صفایی بوشهری:

واکسیناسیون کرونا تسریع شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نگران کننده کرونایی استان‌های جنوبی به ویژه بوشهر می‌طلبد که مسئولان وزارت بهداشت و درمان تدابیر جدی و کارآمدی در نظر بگیرند و واکسیناسیون در این مناطق را تسریع کنند.
واکسیناسیون کرونا تسریع شود
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نگران کننده کرونایی استان‌های جنوبی به ویژه بوشهر می‌طلبد که مسئولان وزارت بهداشت و درمان تدابیر جدی و کارآمدی در نظر بگیرند و واکسیناسیون در این مناطق را تسریع کنند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در ارتباط تصویری با خبرنگاران یکی از عوامل مهم آرامش اجتماعی و رشد و پیشرفت جامعه را عدالت محوری در تمامی امور اداری و مدیریتی دانست و اظهار کرد: عدالت به معنای عمل به‌حق و دوری از ظلم و عدم پایمالی حقوق دیگران و پرهیز از نادیده انگاشتن شایستگی‌ها است.
صفایی بوشهری با اشاره به جایگاه قوه قضاییه با استناد به بیانات مقام معظم رهبری افزود: قوه قضاییه باید توجه جدی به گسترش عدالت، احیا حقوق مردم و تامین آزادی‌های مشروع، نظارت بر حسن اجرا قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و نیز مبارزه قاطع با فساد داشته باشد.
وی ارائه فناوری نوین و رایگان به مردم، انتصاب نیروهای کارآمد و جهادی و تربیت مدیران شایسته در تمامی سطوح، برخورد با افراد معدود متخلف، ارتباط بیشتر مسئولان دستگاه قضا با مردم و تسریع در عملیاتی شدن سند تحول قوه قضائیه را مورد تاکید قرار داد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک روز قلم، اصحاب قلم و نخبگان را لازمه عرصه پیشرفت جامع جوامع انسانی دانست و تصریح کرد: امیدوارم در راستای تحقق پیشرفت و عدالت در عرصه پژوهش، تألیف و ارائه به‌طور ویژه از نخبگان عرصه قلم حمایت بنیادین شود.
صفایی بوشهری، ساماندهی کالای ملوانی و حمایت منطقی و منطبق با اقتصاد کرانه‌ای و کرامت انسانی را یک ضرورت بنیادین در مناطق ساحلی دانست و خاطرنشان کرد: به سبب نبود قانون و آیین‌نامه اجرایی منطقی، مدت‌ها است که عرصه تجارت دریایی دچار مشکل شده و توزیع کالاهای ترخیصی مجاز وضعیت مطلوبی ندارد.
وی افزود: لازم است مسئولان تدابیری صحیح و مطابق با نیازهای کشور و مناطق ساحلی از فرصت اقتصاد کرانه‌ای برای نظام اقتصادی کشور مطابق با اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.
امام جمعه بوشهر، باتاکید بر تسریع در اجرا واکسیناسیون قشرهای مختلف جامعه بر اساس برنامه تدوین شده بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز و نگران کننده کرونایی استان‌های جنوبی به ویژه بوشهر می‌طلبد که مسئولان وزارت بهداشت و درمان تدابیر جدی و کارآمدی در نظر بگیرند و واکسیناسیون در این مناطق را تسریع کنند.
صفایی بوشهری افزایش و تجهیز تخت‌های بیمارستانی در بخش کرونایی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: ضمن قدردانی از کادر درمان از تمامی مردم استان بوشهر تقاضا می‌شود دستورالعمل بهداشتی را با دقت تمام مراعات کنند تا شیوع جدید بیماری کرونا در استان بوشهر برطرف شود.
کد مطلب: 153071
برچسب ها: واکسیناسیون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *