۱
۰
سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱

قمه کشی دختر نوجوان اصفهانی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای خاطیان در پرونده کلیپ درگیری دختران در اصفهان خبر داد.
قمه کشی دختر نوجوان اصفهانی
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای خاطیان در پرونده کلیپ درگیری دختران در اصفهان خبر داد.
علی اصفهانی در واکنش به انتشار کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد دختر نوجوان اصفهانی، اظهار کرد: ناهنجاری های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.
وی با اشاره به صدور دستور جهت شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی، بر ضرورت بررسی روان شناختی و جامعه شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تاکید کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، دادستان اصفهان از خانواده ها نیز خواست به این نکته مهم نیز توجه کنند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.
کد مطلب: 153533
برچسب ها: قمه کشی اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


بهمن
Iran, Islamic Republic of
اینها به اصطلاح می خواهند مادران فردای این کشور وپروش دهندگان نسل بعد باشند؟؟؟؟؟ وای برما!!!! این نتیجه تربیت بر اساس اصول فرهنگ بی در و پیکر غربی است. بزرگترین چالش کشور ما چالش نظامی یا امنیتی یا حتی اقتصادی نیست، چرا در تمام این ابعاد ایران در حال پیشرفت و قدرتمند شدن است اما تنها قسمتی که در حال عقب نشینی و انفعال هستیم بعد فرهنگی است !!!! و پروپاگاندای تبلیغاتی صهیونیست ها و نظام سرمایه داری توانسته است با ابزار رسانه ای خود مانند ماهواره و گوشی همراه و رایانه و اینترنت و.........در درون خانواده های ما نفوذ کرده وکنترل تربیت کودکان را تا حدود زیای از دست خانواده ها و سیستم آموزشی ما خارج کرده و خود بعهده بگیرد!!!!!! و این بزرگترین خطر نه تنها برای جامعه ما بلکه برای کل جامعه بشری است!!!! ، لذا مهمترین وظیفه دولت جناب رئیسی و دولت های بعدی در بیست سال آینده مبارزه همه جانبه با این هجوم ناجوانمردانه فرهنگ مادی و مبتذل غربی است و همانطور که عرض کردم چون این یک هجوم منطقه ای و نقطه ای نیست بلکه یک هجوم جهانی و یورشی به فزهنگ بومی همه
ملت هاست ،لذا مباره با آن نیز باید با هماهنگی تمام متفکرین آزاده در سراسر دنیا باشد و ملت های تحت هجوم باید از حالت دفاعی صرف خارج شده و بطور هماهنگ و منسجم دست به یک پاتک فرهنگی به جبهه فرهنگ مبتذل غربی در سراسر جهان بزنند و تنها در اینصورت است که امکان موفقیت وجود دارد.