۰
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷

صعود خرم دل و اسماعیل‌نژاد

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان در مجارستان، علی خرم دل در ۵۱ کیلوگرم و حسن اسماعیل‌نژاد در ۷۱ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند.
صعود خرم دل و اسماعیل‌نژاد
در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان در مجارستان، علی خرم دل در ۵۱ کیلوگرم و حسن اسماعیل‌نژاد در ۷۱ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند.
به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، علی خرم دل در ۵۱ و سید حسن اسماعیل‌نژاد در ۷۱ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند اما حسین احمدی در ۴۵، محمدرضا شاکری در ۶۰ و ابوالفضل یاراحمدی در ۹۲ کیلوگرم مقابل رقیبان‌شان تن به شکست دادند.
در وزن ۴۵ کیلوگرم، حسین احمدی در دور نخست مقابل ایمرومبک رحمانوف از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد. وی برای این که بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.
در وزن ۵۱ کیلوگرم، علی خرم دل در دور نخست مقابل آدرین سیکورا از لهستان در یک دقیقه و ۱۰ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی سپس مقابل ممدوف از آذربایجان نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. خرم دل برای رسیدن به فینال باید از سد چیراگ از هند عبور کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۳ کشتی‌گیر حضور دارند، محمدرضا شاکری در دور نخست در یک مبارزه دشوار مقابل دالکات عبدالغدیروف از روسیه با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف سینگ جاسکاران از هند رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد. شاکری برای این که بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.
در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند، سیدحسن اسماعیل‌نژاد در دو نخست برابر گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان با نتیجه قاطع ۱۲ بر ۲ به برتری رسید. وی در یک هشتم نهایی نیز برابر کوگیومتسیدیس از یونان نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. اسماعیل‌نژاد برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف رائول کاسو از ایتالیا رفت و با برتری ۵ بر ۳ راهی نیمه نهایی شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست، مقابل تریپون از رومانی با نمایشی بسیار ضعیف در همان تایم نخست ۱۰ بر صفر شکست خورد.
روز گذشته در پایان دور مقدماتی رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در بوداپست مجارستان، امیررضا معصومی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم راهی فینال شد و شهداد خسروی در ۵۵ و علی رضایی در ۶۵ کیلوگرم نیز امشب برای کسب مدال برنز به میدان می روند.
علی یحیی‌پور در ۴۸ و مجید باقری در ۸۰ کیلوگرم نیز حذف شدند.
کد مطلب: 153874
برچسب ها: کشتی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *