۱
۰
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

بهترین مرجع فروش اقساطی خودرو

امروزه خرید خودرو به یکی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد تبدیل شده است چرا که با اوضاع نابسامان ارز و دلار قیمت‌های خودروها از برندهای مختلف سر به فلک کشیده است. بنابراین اکثر افراد برای داشتن خودروی دلخواه در جستجوی مراکز معتبری هستند که فروش اقساطی خودرو را در نظر گرفته‌اند. خرید اقساطی خودرو دارای مزایای زیادی برای خریداران است.
امروزه خرید خودرو به یکی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد تبدیل شده است چرا که با اوضاع نابسامان ارز و دلار قیمت‌های خودروها از برندهای مختلف سر به فلک کشیده است. بنابراین اکثر افراد برای داشتن خودروی دلخواه در جستجوی مراکز معتبری هستند که فروش اقساطی خودرو را در نظر گرفته‌اند. خرید اقساطی خودرو دارای مزایای زیادی برای خریداران است.

اگر در حال حاضر شما هم به فکر خرید قسطی خودرو هستید و علاقه‌تان به استفاده از خودروهایی نظیر ساینا، تیبا ، سمند و دیگنیتی است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله امروز ما را دنبال کنید تا علاوه بر ارائه توضیحات در خصوص این سه خودرو شما را با یک مرکز معتبر فروش اقساطی خودرو آشنا کنیم.
فروش اقساطی دیگنیتی
از جمله خودروهایی که خریداری آن به صورت قسطی در بعضی از مراکز فروش خودرو امکان‌پذیر شده است، خودرو دیگنیتی نام دارد. این خودرو از مشخصات فنی زیر برخوردار است که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت:
  • *دارا بودن موتور خودرو با 4 سیلندر 16 سوپاپه.
    *دارای حجم موتور 1498 سی سی.
    *دارای تنفس موتور خودرو به شکل توربوشارژ.
    *دارای جعبه دنده CVT.
    *دارای انتقال نیروی دیفرانسیل جلو.
    *حداکثر قدرت خودرو 148 اسب بخار.
    *حداکثر گشتاور 220 نیوتون.
این خودرو از امکانات مناسب زیر نیز برخوردار بوده و دقیقاً به همین علت است که در لیست فروش اقساطی خودرو در مراکز معتبر قرار گرفته است:
  • *مجهز به کیسه هوای ایمنی جانبی.
    *مجهز به ترمز ضد قفل ABS.
    *مجهز به سیستم کنترل پایداری الکتریکی.
    *مجهز به سیستم کنترل حرکتی خودرو در سراشیبی و سربالایی.
    *مجهز به سیستم هشدار برخورد از جلو.
    *مجهز به صندلی کودک ایزوفیکس.
فروش اقساطی تیبا
خودروی تیبا یکی از محبوب‌ترین محصولات کمپانی خودرو سازی سایپا است که امروزه علاوه بر فروش نقد، طی فرایند فروش اقساطی خودرو نیز قابل تهیه است. ظاهر بسیار خوب و شکیل و همچنین شاخص‌های فنی بسیار خوب موجب شد تا این خودرو به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایپا مبدل شود. نوسان و بالا بودن قیمت‌های خودرو بر این مدل نیز تأثیر خود را اعمال کرده و بسیاری از افراد جهت معاوضه یا خرید آن به استفاده از شرایط فروش اقساطی تییا توسط برخی فروشندگان  روی می‌آورند.
فرایند فروش اقساطی خودرو تیبا نیز همچون دیگر خودروها وابسته به شرایط و سلیقه مدیران نمایندگی‌های فروش است‌ اما از یک قاعده کلی نیز پیروی می‌کنند. جهت فروش اقساطی تیبا نیز همچون سایر اتومبیل‌ها، نمایندگی فروش در ابتدای مسیر درصدی از هزینه‌ی کل را به صورت کاملاً نقدی دریافت کرده و مابقی هزینه باقی مانده را با اعمال مقادیری سود در تعداد اقساط مشخصی تقسیم می‌کند. پرداخت ماهانه یا دو ماهه و .... هزینه‌ی باقی مانده بسته به شرایط خریدار و‌ فروشنده کاملاً متفاوت خواهد بود. مدت زمان تحویل در فروش اقساطی خودرو با مدت زمان تحویل در خرید به صورت نقدی تفاوتی نداشته و در کوتاه‌ترین زمان انجام شود تا رضایت مشتری به خوبی جلب شود. نمایندگی‌های فروش تیبا معمولاً در مدت زمان بسیار کوتاهی به تحویل خودرو به صاحبش اقدام می‌کنند.

فروش اقساطی ساینا
از جمله خودروهای شرکت سایپا که توجهات را به خود جلب کرده است، ساینا نام دارد. از اولین ویژگی‌های این خودرو ظاهر بسیار جذاب آن است که در دو نمونه اتوماتیک و دنده‌ای به تولید رسیده است. مشخصات فنی این خودرو به شرح زیر است:
  • *دارا بودن پیشرانه 1.5 لیتری.
    *دارا بودن پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپه.
    *دارا بودن حجم موتور 1503 سی سی.
    *دارا بودن تولید قدرت 87 اسب بخار.
    *دارا بودن حداکثر گشتاور 128 نیوتون.
    *دارا بودن گیربکس اتوماتیک CVT در برخی از مدل‌ها.
    *مصرف سوخت 7 لیتر در هر 100 کیلومتر.
امکانات این خودرو که در مراکز فروش اقساطی خودرو برای مشتریان در نظر گرفته شده است، از قرار زیر است:
  • *دارا بودن صفحه نمایشگر.
    *دارا بودن سیستم مولتی مدیا قدرتمند.
    *دارا بودن چراغ‌ها مه‌شکن عقب و جلو.
    *دارا بودن سنسور دنده عقب.
فروش اقساطی سمند
خودرو سمند توسط شرکت ایران خودرو تولید شده و از جمله خودروهایی محسوب می‌شود که مدل‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. سمند EL، سمند ایکس 7، سمند سورن، سمند LX، سمند سریر، سمند SE و سمند سورن پلاس از انواع سمند محسوب می‌شوند که در حال حاضر با مشخصات و قیمت‌های مختلف در قالب فروش اقساطی خودرو در اختیار علاقمندان قرار داده می‌شود.
به طور کلی هر کدام از انواع خودروی سمند از امکانات و مزایای به خصوصی برخوردار هستند که چنانچه قصد تهیه هر کدام را دارید، باید به خوبی از مشخصات و توانایی‌های آن‌ها باخبر باشید. ضمناً بهتر است قبل از خرید هر کدام از مدل‌های خودروی سمند در خصوص معایب آن‌ها نیز تحقیق کنید تا در این صورت توانسته باشید، بهترین نوع این برند از خودرو را خریداری کنید.
مزایای خرید قسطی خودرو
اگر بتوانید به صورت اقساطی خودروی مورد نظرتان را بخرید با چند مزیت روبرو خواهید شد که هیچکدام از آنها در خرید نقدی خودرو وجود نخواهد داشت. شاید اولین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، مدیریت صحیح منابع مالی باشد. در واقع زمانی که اقساط خودرو مشخص می‌شود که در اکثر مواقع به صورت ماهانه خواهد بود، این امکان به شما خریداران داده می‌شود تا با موجودیتان بیشتر کار کنید که در این صورت سود بیشتری دریافت خواهید کرد و در نتیجه پرداخت اقساط خودرو برایتان راحت‌تر خواهد بود.
از طرف دیگر فروش اقساطی خودرو هم به خریداران و هم به فروشندگان امتیازاتی می‌دهد که در هنگام ثبت مفاد قرارداد خودرو در نظر گرفته خواهد شد. در واقع می‌توان گفت که خرید این‌چنینی خودرو انعطاف‌پذیری بیشتر خواهد داشت و بیشتر مطابق میل دو طرف معامله خواهد شد.
نکات مهم هنگام خرید اقساطی خودرو
رایج شدن خرید و فروش قسطی خودرو نباید خریداران را در عقد قرارداد فی‌مابین با فروشندگان سهلنگار جلوه دهد. به بیان دیگر، با توجه به این که در حال حاضر این شیوه‌ی خرید بیشتر انجام می‌شود، توجه ویژه به قوانین ثبت قرارداد دارای اهمیت خواهد بود. به طور کلی توصیه می‌کنیم که موارد زیر را در هنگام فروش اقساطی خودرو در نظر بگیرید:
  • *در نظر گرفتن قیمت واقعی خودروها و ثبت آن‌ها در قراردادها. دیده شده است که در بعضی مراکز قیمت‌های دو برابر برای فروش خودرو در نظر گرفته می‌شود.
    *توجه به بند بند مفاد قراردادها توسط مشتری؛ چرا که قراردادها در اکثر موارد، به نفع فروشندگان نوشته خواهد شد.
    *دقت کنید که در قراردادها بعضی از فروشندگان خود را از انتقال قطعی سند معاف می‌کنند. لذا خریداران باید توجه داشته باشند که در انتهای پرداخت اقساط، *بتوانند صاحب دائمی خودرو از لحاظ سند شوند.
    *توجه به ثبت قراردادها در دفترخانه‌های رسمی. بنابراین به هیچ عنوان قراردادهای دست‌نویس را امضا نکنید.
آرشا خودرو معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودرو
حال که در این مقاله با سه خودروی ساینا، سمند و دیگنیتی آشنا شده‌اید، شاید تصمیم گرفته باشید که یکی از این سه خودرو را به صورت قسطی خریداری کنید و برای این منظور نیز به دنبال یک شرکت معتبر هستید. به عنوان پیشنهاد شما را با شرکت آرشا خودرو آشنا می‌کنیم.
این شرکت در حال حاضر با توجه به کسب مجوزهای لازم، یکی از سرشناس‌ترین و بهترین مراکز فروش اقساطی خودرو محسوب می‌شود که با خدماتی که برای علاقمندان در نظر گرفته، توانسته است رضایت حداکثری افراد را جلب کند. از مزیت‌های استفاده از این شرکت می‌توان به اقساط بلند مدت اشاره کرد که البته باید برای بررسی بیشتر در این مورد با مشاوران این شرکت فروش خودرو در تماس باشید. برای این منظور نیز کافی است از شماره تماس‌های موجود در انتهای مقاله استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس www.arshakhodro.com مراجعه نمایید.
کد مطلب: 154822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره؟؟؟؟