۰
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶

خرید باتری ups آفلاین فاران از ادیب یو پی اس

امروزه می توانید با استفاده از خدمات حرفه ای باتری یو پی اس فاران انرژی لازم برای دستگاه های مصرفی خود را تامین کنید. برخی از دستگاه هایی که در بیمارستانها مخابرات و مرکز کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرند و به قطعی برق بسیار حساس می باشد و برای جلوگیری از ایجاد اختلال در عملکرد این دستگاه ها از دستگاه های یو پی اس آفلاین استفاده میشود. یو پی اس ها برای حل مشکل قطعی برق طراحی شده اند و مانند یک منبع تغذیه مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند تا ولتاژ و فرکانس بی وقفه ای برای دستگاههای شما تامین نمایند.  همانطور که میدانید تغییرات ناگهانی مانند افزایش یا کاهش ولتاژ و فرکانس باعث ایجاد اختلال و مشکل در عملکرد دستگاه های الکترونیکی می شوند که گاهاً این اختلال موجب ضرر مالی می شود.
خدمات حرفه ای باتری یو پی اس فاران
 در زمینه ی پزشکی و تجهیزات پزشکی قطعی برق مساویست با مرگ افراد، بنابراین باید مانع از قطعی برق حتی به صورت لحظه ای شویم. تامین برق مداوم در بیمارستان ها میسر نیست و لازم است شما یک جریان جایگزین داشته باشید تا جریانی بدون نوسان و قطعی ایجاد شود. حال لزوم استفاده از خدمات حرفه ای باتری یو پی اس فاران مشخص می شود. همچنین وجود یک منبع تغذیه الکتریکی به شما کمک می کند تا از آسیب به تجهیزات پزشکی و ضرر مالی جلوگیری کنید. یو پی اس فاران با داشتن ذخیره انرژی الکتریکی در صورت قطعی یا نوسان برق فورا فعال شده و از منبع تغذیه خود بهره می برد تا این تغییر ولتاژ را جبران کند. به طور معمول این نوسان طول نمی کشد و باید به این نکته توجه داشت که دستگاه های یو پی اس را نمی توان به عنوان تامین کننده دائمی برق مورد استفاده قرار داد زیرا این نوع دستگاه ها برای استفاده ی طولانی مدت طراحی نشده اند.
شرکت یو پی اس فاران با استفاده از باتری در یو پی اس ها جریان برق مداوم شما را تضمین می کند. باتری یو پی اس به شما کمک می کند تا در هنگام قطعی برق با مشکل مواجه نشوید و همچنین این نوع باتری ها دارای طول عمر متفاوتی هستند. با دریافت خدمات شرکت یو پی اس فاران شما میتوانید با مشکلات برق ای سیستم خود مقابله کنید و به طول عمر دستگاه های الکترونیکی خود بیافزاییم شما می توانید ظرفیت سرویس دهی باتری خود را انتخاب کرده و میزان مصرف بار یو پی اس را تعیین کنید.
یو پی اس آفلاین
با بهره گیری از خدمات حرفه ای یو پی اس آفلاین در هنگام قطعی برق دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود نخواهید بود زیرا هنگامی که میزان ظرفیت سرویس‌دهی باتری تمام شود. دستگاه یو پی اس سیگنالی به بار می فرستد تا سیستم شما به طور منظم خاموش شود و اطلاعات حفظ شوند.
باتری ها در یو پی اس فاران
انواع مختلفی از باتری ها در سیستم های یو پی اس مورد استفاده قرار می گیرند و هرکدام از آنها مصارف متفاوتی دارند.  در سیستم یو پی اس آفلاین ابتدا باتری ها با اتصال به شارژر یو پی اس شارژ می شوند و سپس به یو پی اس متصل می شوند. هنگامی که با قطعی برق مواجه می شوید جریان ذخیره شده در باتری به صورت خودکار مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت انواع باتری ها بر حسب آمپر مشخص می شوند. باتری های مورد استفاده در سیستم یو پی اس آفلاین باتری های اسیدی سربی و نیکل کادمیم می باشند که نوع اول مناسب ترین نوع باتری می باشد. این نوع باتری دارای انواع درپوش باز و بسته می باشد که به صورت خشک یا تر هستند. باتری های خشک و درپوش بسته نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و علاوه بر طول عمر بیشتر، مقرون به صرفه تر نیز می باشند.
انواع یو پس اس ها را می توان به طور کلی به سه دسته یو پی اس آنلاین، یو پی اس آفلاین و یو پی اس اینتراکتیو تقسیم کرد که هر کدام کاربردهای منحصر به فردی دارند.
یو پی اس آنلاین
این نوع یو پی اس ها که به یو پی اس آنلاین یا دبل کانورژن معروف می باشند وظیفه ی تامین انرژی الکتریکی بدون وقفه و نویز را بر عهده دارند. یو پی اس آنلاین با تبدیل برق DC به AC می تواند امکان عبور از باتری دستگاه را میسر سازد که این عمل با استفاده از رکتیفایر صورت می گیرد. با عبور این جریان از باتری، این انرژی برق به برق AC تبدیل می شود و این دو نوع جریان از هم مستقل می شوند. در سیستم های حساس مثل تجهیزات پزشکی یا آزمایشگاهی این نوع یو پی اس فاران کاربرد دارد زیرا انتقال جریان بدون معطلی در یو پی اس آنلاین اتفاق می افتد. این نوع یو پی اس فاران می تواند 5 الی 20 دقیقه انرژی الکتریکی لازم را تامین کند.
یو پی اس آفلاین
یو پی اس آفلاین به یو پی اس استندبای معروف است زیرا در این نوع یو پی اس باتری خارج از مدار است. در صورتی که با نوسان برق مواجه شوید انرژی لازم از طریق باتری تامین خواهد شد.
مزیت یو پی اس آفلاین نسبت به دیگر یو پی اس ها قیمت ارزان تر و وزن پایین تر می باشد. یو پی اس آفلاین راندمان بالاتری نسبت به دیگر مدل های یو پی اس دارد و به همین دلیل از محبوبیت بالاتری برخوردار است.
انواع یو پی اس
یو پی اس اینتراکتیو
این نوع یو پی اس که به یو پی اس ارتباطی معروف است شبیه به یو پی اس آفلاین است. وجود یک ترانسفورمر اتوماتیک در این یو پی اس باعث می شود که جریان برق AC جاری شود و باتری با استفاده از شارژر به صورت صددرصد شارژ می شود. با تغییر ولتاژ و یا افت شدید جریان انرژی لازم از طریق باتری تامین خواهد شد. با استفاده از این یو پی اس می توانید بین 5 الی 30 دقیقه برق دستگاه خود را تامین نماید.
با بهره گیری از خدمات حرفه ای یو پی اس فاران می توانید انواع مدل های یو پی اس را بسته به نیاز شرکت خو خریداری نموده و از مزایای هرکدام بهره مند شوید.
جهت دریافت مشاوره به سایت ادیب یو پی اس به نشانی https://adibups.ir مراجعه نمایید...
کد مطلب: 155618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *