۰
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱

کرکس به ایرانشهر می‌آید

نمایشنامه «کرکس» نوشته سودابه فضایلی با کارگردانی فرزاد امینی از ششم مهر ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.
کرکس به ایرانشهر می‌آید
نمایشنامه «کرکس» نوشته سودابه فضایلی با کارگردانی فرزاد امینی از ششم مهر ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی گروه، با بهبود شرایط و گذر از پیک پنجم کرونا، فرزاد امینی نمایش کرکس نوشته سودابه فضایلی را از ششم مهر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد برد.
امینی که در کارنامه خود کارگردانی آثاری همچون؛ «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم»، «عشق سال های وبا»، «آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره، اسمش داووده»، «هیپولیت»، «ترس و لرز» و «یازده جریحه روح» را دارد، درباره این نمایش می گوید: «کرکس نمایشنامه ای‌است که استاد فضایلی آنرا در سال 1348 نوشته است. کرکس یک تراژدی مدرن است در فضائی از سمبولیسم و بیانِ تو‌ در‌‌ تویِ درامِ سودابه فضایلی. درامى كه مختصِ اوست. هم در رمان‌هايش و هم در نمايشنامه‌هايش».
یادآور می‌شود نمایش «کرکس» به کارگردانی فرزاد امینی از 6مهر، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد. بازيگران این نمایش به ترتيب الفبا از اين قرارند: نازنین زهرا برومند، محمد پسندیده کار، ژاله رازبان صفا، آزیتا رحیمی، ماهان ریاضی، میلاد صفوی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی، یاسمن مومنی و مهناز میرجلیلی. همچنین؛ غزاله فراهانى كيا طراح لباس و محمدعلى كنجدى دستيار كارگردان اين اثر نمايشى هستند.
کد مطلب: 156100
برچسب ها: نمایشنامه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *