۰
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۸
پوردستان:

جنگ‌های آینده انسان‌محور هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه "جنگ‌های آینده جنگ‌هایی انسان‌محور هستند"، گفت: جنگ غزه نشان داد که جنگ‌های آینده از نوع جنگ‌های انسان محور خواهند بود و امیدواریم بتوانیم در این رزمایش ها برای مقابله با چنین جنگ‌هایی آماده شویم.
 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم آغاز رزمایش عاشورا که در منطقه شمال خوزستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: آمادگی و توان رزمی نیروهای نظامی در این منطقه در سطح بالایی است و این آمادگی رزمی به منزله مقابله با تهدیدات است؛ این تهدیدات وارد فضای جدیدی شده است و از نظر شکل با گذشته فرق دارند که به این شرایط ناهم طراز گفته می‌شود.
وی افزود: در منطقه شاهد جنگ‌های منطقه‌ای هستیم که این جنگ‌ها بیشتر شبیه به یک رویارویی ابرقدرت با چند کشوری است که از پهناوری کمتری برخوردارند؛ لذا ناچاریم متناسب با این فضای موجود ظرفیت‌های لازم را ایجاد و این ظرفیت‌ها را وارد کار کنیم.
پوردستان با بیان اینکه رزمایش عاشورا پنجره جدیدی را به روی ما باز می‌کند و ما را با بسیاری از روش‌هایی که نیاز است، آشنا می‌سازد، گفت: ابتدا باید قابلیت‌های سخت‌افزاری خود را بیابیم و سپس به کارگیری این سخت‌افزارها را مدنظر قرار دهیم. همچنین نحوه آمادرسانی به پرسنل باید تقویت شود. نحوه امدادرسانی به پرسنل در زمان بحران و جنگ نیز از اهداف این رزمایش است.
کد مطلب: 15618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *