۰
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳

مسابقه ایران و کره‌جنوبی بدون تماشاگر!

بعد از حدود یک ماه اطلاع رسانی و ابراز امیدواری مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی، در فاصله ۴۸ ساعت تا این دیدار، حضور تماشاگران در این دیدار لغو شد!
بعد از حدود یک ماه اطلاع رسانی و ابراز امیدواری مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی، در فاصله ۴۸ ساعت تا این دیدار، حضور تماشاگران در این دیدار لغو شد! بدین ترتیب هیچ تماشاگری در این دیدار حاضر نخواهد شد و تیم ملی نمی‌تواند همانند کشورهای منطقه و آسیا، از امتیاز میزبانی در خانه بهره‌مند شود.
 
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی  از رقابتهای مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز سه شنبه ۲۰ مهرماه، راس ساعت ۱۷ بدون حضورتماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.»
 
به نظر می رسد فدراسیون فوتبال نامه نگاری های لازم برای اخذ مجوز حضور تماشاگران از فیفا و AFC را در وقت مقرر انجام نداده است و باز هم ضعف فدراسیون فوتبال امتیاز میزبانی با حضور تماشاگران را در حساسترین مسابقه خانگی ایران در مقدماتی جهانی از تیم ملی گرفته است.
 
کد مطلب: 156676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *