۰
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

عجیب‌ترین قیمت ظرفشویی و لباسشویی بکو با گارانتی اصلی در بکولند

 قیمت ظرفشویی و لباسشویی بکو
اپیدمی کرونا باعث شده که خیلی از کسب و کارها تعطیل بشن و حتی محصولات کمتری تویه بازار پیدا بشه همین موضوع باعث افزایش قیمت لوازم خانگی شده که به نوبه خود باعث شده کاربران به دنبال محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت باشن. ما این نیاز رو شناسایی کردیم و به همین خاطر قصد داریم در مورد محصولات شرکت بکو با شما صحبت کنیم. در ادامه شما می تونید اطلاعاتی در مورد این برند و این که چه عواملی روی قیمت لباسشویی بکو و ماشین ظرفشویی بکو تاثیر گذاشته صحبت کنیم.

لباسشویی بکو
زندگی نباید فقط با لباسشویی سپری شود، به همین دلیل است که طیف وسیعی از ماشین های لباسشویی مستقل بکو ساخته شده است تا روند و برنامه شستشو را کوتاه کند. شستشوی هوشمندتر با ماشین های لباسشویی بکو که همه کارهای سنگین را برای شما انجام می دهند، به راحتی انجام می شود. به طور کلی ماشین های لباسشویی بکو، دارای ویژگی هایی است که زندگی را بسیار آسان تر می کند. با بررسی طیف وسیعی از مدل های بکو، لباس شویی مناسب را انتخاب کنید.
بسته به ویژگی های بی عیب و نقص، نگرانی در مورد لباس های شسته شده شما با ماشین لباسشویی بکو از بین خواهد رفت. ماشین های لباسشویی بکو، مجهز به انواع شستشو هستند و نکته دیگر این که، قیمت لباسشویی بکو، بسیار مناسب است. 
ماشین های لباسشویی بکو، برای افراد پر مشغله ای که نیاز به انجام سریع کار ها دارند ، مناسب است. لباسشویی بکو، طراحی شده برای هر شیوه زندگی -از خانواده های پر جمعیت تا تک نفره-
خانواده های پر از صاحبان حیوانات خانگی و همه افراد با آلرژی های مختلف- مطابقت کامل با نیاز های متنوع را دارد. ویژگی کلی ماشین لباسشویی های بکو، کارایی بالا، دوام بیشتر و سر و صدای کم و کم مصرف بودن، در کنار شستشوی سریعتر و موثر است. شما می توانید محصولات بکو را در ایران نیز خریداری کنید. مانند بکولند، بسیاری دیگر از فروشگاه ها مثل کالاپایا و دیجی کالا و ... به صورت آنلاین و حضوری محصولات بکو مانند لباسشویی و ظرفشویی را به فروش می رسانند.

قیمت لباسشویی بکو
در این بخش به طور مفصل در مورد قیمت ماشین لباسشویی بکو صحبت می کنیم و چند مدل از محصولات را بررسی می کنیم. برای شروع به سراغ ماشین لباسشویی بکو با مدل WTV 8734 XCM، می رویم.  قیمت این مدل لباسشویی بکو در حدود 14.900.000 تومان است. به طور کلی محصولات بکو از نظر قیمت زیادی گران نیستند؛ البته این قیمت مناسب روی عملکرد آنها تاثیر ندارد. 
ویژگی های ماشین لباسشویی WTV 8734 XCM
این لباسشویی 8 کیلویی است و دارای 1400 دور می باشد. مدل آن درب فضایی و رنگ آن دودی است و 16 برنامه دارد. در این ماشین لباسشویی بکو، از موتور اینوتردار استفاده شده که پرو اسمارت می باشد یعنی به صورت هوشمند چرخه شستشو را کنترل می کند. از آنجا که این لباسشویی خوش قیمت بکو، قدرت لکه بری بالایی را دارد، شما می توانید هر نوع لکه روی لباس های را با این ماشین لباسشویی تمیز کنید. برنامه هایی مثل شستشوی سریع و شستشوی نیم بار می تواند در مواقعی که عجله دارید، بسیار کارآمد باشد.
 در این ماشین لباسشویی، حجم درام بالا بوده چون از تسمه استفاده نشده است و موتور مستقیم درام را چرخانده و معمولا لرزش آن را کاهش داده است. بکو برای حفظ تعادل از وزنه هایی در اطراف درام استفاده می کند اما باید بگوییم که تعادل اتوماتیک با یک دور چرخش لباس ها برقرار می شود. این موارد فقط بخشی از ویژگی های این مدل بود. تمامی موارد ذکر شده در قیمت لباسشویی، تاثیر گذار می باشد. حال برای درک بهتر موضوع، به سراغ مدل دیگری می رویم. ماشین لباسشویی بکو با مدل WTV8736XS، قیمتی در حدود 13.800.000 تومان دارد.
 اولین تفاوت این مدل با مدل قبلی، تعداد برنامه های شستشو است. لباسشویی بکو مدل WTV8736X، تعداد 15 برنامه برای شستشو دارد. مانند مدل قبلی، 8 کیلویی و دارای 1400 دور می باشد. رنگ آن سیلور و باز هم مثل لباسشویی قبلی، موتور پرو اسمارت اینورتر دارد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این ماشین این است که برای کاهش چین و چروک لباس های شسته شده، از بخار استفاده می کند.
 بخار در سرتاسر دیگ پخش شده و در تار و پود لباس نفوذ می کند. به این ترتیب زمانی که برنامه شستشو به پایان رسید، لباس هایی که از لباسشویی خارج می کنید نیازی به اتو کردن نخواهند داشت؛ زیرا، این ماشین لباسشویی بکو با استفاده از بخار از ایجاد چین و چروک در لباس ها جلوگیری می کند.

ظرفشویی بکو
یکی دیگر از سری محصولات بکو که می خواهیم در مورد قیمت آنها صحبت کنیم، ماشین های ظرفشویی بکو هستند.
ماشین های ظرفشویی بکو مانند یک حرفه ای برای به چالش کشیدن کثیف ترین ظروف، ظروف شیشه ای، قابلمه ها و ماهیتابه ها، همه چیز را برای آرامش بیشتر فتح می کنند و برنده چالش هستند. آیا از قبض های برق بالا خسته شده اید؟ ماشین های ظرفشویی بکو از ENERGY STAR® استفاده کرده اند.
نمی توانید همزمان با ماشین ظرفشویی روشن، با شخص دیگری صحبت کنید؟ با درجه صدای 39 dBA، می توانید به راحتی به آرامی صحبت کنید و همچنان شنیده شوید. فناوری پیشرفته AquaIntense بکو از منطقه قدرت فشار شدید آب با بازوی اسپری چرخشی 180 درجه و سر گردان 360 درجه برای عملکرد تمیز کردن 5 برابر بهتر استفاده می کند. قیمت ظرفشویی بکو، مناسب است و با ویژگی های متعدد، برطرف کننده نیاز های شما است.

قیمت ظرفشویی بکو
در این قسمت هم قیمت دو مدل ظرفشویی بکو را با هم مقایسه می کنیم و به بررسی مختصر ویژگی های هر یک، می پردازیم. قیمن ظرفشویی بکو مدل DFN38530W، حدود 15.700.000 تومان است. این ظرفشویی بکو 15 نفره است و دارای 3 طبقه است. تعداد برنامه های آن 8 عدد است و تقریبا هر نوع ظرفی را در بر می گیرد.
 شستشوی نیم بار را دارد می توان برای هر وعده غذایی از ان استفاده کرد. ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530، از سیستم شستشوی روتاری استفاده می کند. در این ظرفشویی از شستشوی پر فشار استفاده شده است که در طبقه پایین قرار گرفته است. شما می توانید ظرف های بسیار کثیف را در آن قسمت قرار دهید. طبقه ها در این مدل، قابلیت جابجایی را دارند و می توان در راستای عمودی آن ها را بالا و یا پایین تنظیم کرد. یک صفحه دیجیتالی لمسی مشکی بر روی قسمت بالای درب، پنل کنترل آن می شود و دستگیره پاکتی دارد. جنس این قسمت داخلی از استیل ضد زنگ می باشد که به راحتی جرم بر نمی دارد. مدل دیگر از سری ماشین های ظرفشویی بکو، مدل DFN28424X است. قیمت این ماشین ظرفشویی بکو، 14.500.000 تومان است. اولین تفاوت این ظرفشویی با مدل قبلی، این است که این ظرفشویی 14 نفره است. این ماشین ظرفشویی هم دارای 8 برنامه شستشو است.
 از ویژگی های آن این است که صدای کمی تولید می کند. ماشین های ظرفشویی باید دیده شوند و شنیده نشوند. فناوری عایق بندی پیشرفته SilentTech که عملاً صدای ماشین ظرفشویی را حذف می کند در حالی که عایق اضافی گرما را برای ترکیبی از راندمان انرژی بالا حفظ می کند.
قیمت این ماشین ظرفشویی با توجه به ویژگی های آن، کاملاً مناسب است. دارای 8 برنامه شستشو شامل : اکو 50 درجه، شستشوی اتوماتیک، سخت شور 70 درجه، سریع شور و براق کننده، حساس شور 40 درجه، سریع شور 30 دقیقه می باشد.
علاوه بر موارد ذکر شده، این مدل ظرفشویی بکو مجهز به سنسور نشت آب، قفل کودک و همینطور دارای تاخیر در شروع کار تا 24 ساعت می باشد.
توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده در این نوشته، قیمت روز می باشد و قابل تغییر است. به همین دلیل شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ماشین لباسشویی و ظرفشویی بکو با فروشگاه لوازم خانگی بکولند در تماس باشید.
کد مطلب: 156955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *