۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱

سیاست مسکو همچنان حمایت و حفظ برجام است

معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با سفیر ایران اعلام کرد: سیاست روسیه همچنان حمایت و حفظ برجام است و هیچ تغییری را در قبال آن نمی‌پذیرد.
معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با سفیر ایران اعلام کرد: سیاست روسیه همچنان حمایت و حفظ برجام است و هیچ تغییری را در قبال آن نمی‌پذیرد.
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قالب‌ دیدارهایی جداگانه با دو تن از معاونان وزیر امور خارجه روسیه ملاقات و درباره همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین‌المللی و از جمله برجام گفت‌وگو کرد.
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با سفیر ایران اعلام کرد: سیاست روسیه همچنان حمایت و حفظ برجام است و هیچ تغییری را در قبال آن نمی‌پذیرد.
وی تصریح کرد: انتظار است که اروپا نیز همچنان به تعهدات خود در قبال برجام پایبند باشد و منطقی است در جهت حفظ آن بکوشد و تسلیم خواسته‌های آمریکا نشود.
همچنین دو طرف در این ملاقات بر حل بحران منطقه و سوریه از طریق گفت‌وگوهای سیاسی تاکید کردند.
سفیر کشورمان همچنین در دیدار با سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه تحولات منطقه و جهان از سرعت زیادی برخوردار است، تاکید کرد: شرایط کنونی اقتضا می‌کند که ایران و روسیه رایزنی‌های فشرده و متراکم داشته باشند.
ورشنین نیز در این ملاقات تاکید کرد: اوضاع کنونی سوریه و منطقه و جهان خطرناک است و هدف اصلی ما جلوگیری از گسترش این وضعیت است، لذا ما تلاش‌های فشرده دیپلماتیک خود را در سطوح مختلف منطقه‌ای و بین‌الملل ادامه می‌دهیم. همکاری سه کشور ضامن آستانه در خصوص بحران سوریه، کار آمد و موفق بوده و ما به این همکاری‌ها ادامه خواهیم داد.
کد مطلب: 85063
برچسب ها: برجام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *