۰
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۷

بازدید رویانیان از ورزشگاه یوونتوس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در سفر خود به ایتالیا از استادیوم تازه تأسیس باشگاه یوونتوس بازدید کرد و برای ساخت ورزشگاهی در آینده با مسئولان این ورزشگاه مشورت کرد.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از مذاکره با آدریانو گالیانی قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان و همچنین فرانکو باره‌سی و امضای تفاهم‌نامه با این باشگاه مطرح ایتالیایی عازم تورین شد و از استادیوم تازه تأسیس باشگاه یوونتوس بازدید کرد. محمد رویانیان نشستی با طراح و مجری این استادیوم که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده است داشت و به اتفاق وی از بخش‌های مختلف این ورزشگاه بازدید کرد.
رویانیان در این نشست درباره تأسیس یک ورزشگاه ۳۰ هزار نفری برای پرسپولیس در سال‌های آتی مشاوره‌هایی از این طراح ایتالیایی دریافت کرد و نظرات کارشناسی وی را جویا شد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین از کمپ بین‌المللی نوارلو که کمپ اختصاصی باشگاه نوارا ایتالیاست، بازدید کرد.
رویانیان نشستی با مدیر این باشگاه داشت و درباره نحوه همکاری این باشگاه ایتالیایی با پرسپولیس مذاکره کرد. مدیر باشگاه نوارا خطاب به رویانیان گفت: ما به اندازه آ.ث.میلان، اینتر و یونتوس مطرح نیستیم اما فوتبال ایتالیا در تیم‌های بزرگ خلاصه نمی‌شود و تیم‌های کوچکتر امکانات بزرگی دارند و با برنامه‌ریزی در بخش فنی، تاثیری در افتخارآفرینی‌های ملی و باشگاهی ایتالیایی داشته‌اند.
رویانیان نیز به مدیر باشگاه نوارا گفت: از بدو ورود به کمپ نوارلو مشاهده کردم که باشگاه شما افتخارات و کاپ‌های زیادی را در طول حیات خود کسب کرده است. این کمپ بسیار زیبا، مدرن و با امکانات است و من به شما تبریک می‌گویم که ابتدا به دنبال زیرساخت‌ها بوده و با داشتن چنین امکاناتی می‌توانید با کمی سرمایه‌گذاری بیشتر، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید.
رویانیان با مدیر باشگاه نوارا درباره اعزام تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس به ایتالیا و استقرار در این کمپ مذاکراتی داشت و درباره تعاملات ورزشی، فرهنگی و اقتصادی دو باشگاه نیز با وی به گفتگو پرداخت.
تیم نوارا ایتالیا از جمله تیم‌های حاضر در سری B ایتالیا است که کمپ بین‌المللی آن در ایتالیا از جمله کمپ‌های شناخته شده و مطرح است.
کد مطلب: 15890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *