۰
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱

روش های ارزان و رایگان برای یادگیری یک زبان خارجی در مثلث

آیا تا به حال خواسته اید یک زبان جدید یاد بگیرید؟
در اینجا چند راه ارزان (حتی رایگان )برای یادگیری زبان  از جمله زبان اشاره آمریکایی آورده شده است. چه با واژگان اولیه شروع کرده باشید و چه برای تمرین مکالمه با قهوه آماده باشید، این منابع به شما کمک کننده خواهند بود.
در مورد برنامه‌ها، برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که می‌توانید در هر جایی استفاده کنید، و همچنین برخی منابع حضوری در مثلث بیاموزید. بهترین آموزشگاه زبان تهران
برنامه های زبان خارجی و آموزش آنلاین
اپلیکیشن‌ و یادگیری آنلاین راه‌های عالی برای شروع سریع فرآیند یادگیری هستند.
  • Duolingo
    Rosetta Stone
    Babbel
    Drops
    Quizlet
    ConjuVerb (Spanish verb conjugation helper)
    SignLanguage101
همه اینها نمونه هایی از برنامه های یادگیری آنلاین هستند که به شما زبان ها را آموزش می دهند.
اغلب این شرکت‌ها یک نسخه رایگان همراه با تبلیغات و یک نسخه آزمایشی رایگان از نسخه پولی را ارائه می‌کنند تا قبل از شروع هزینه‌های ماهانه شروع به کار کنید.
در حالی که برنامه ها می توانند به شما کمک کنند دایره لغات خود را بسازید و با ساختار جمله، گرامر اولیه و تلفظ راحت شوید، احتمالاً شما را مسلط نمی کنند.
برای رسیدن به سطح بعدی درک، باید به تجربه ای فراگیرتر و احتمالاً برخی از یادگیری های رسمی روی آورید.
خود را به عنوان یک شنونده (و خواننده) غوطه ور کنید
به یک منبع تکیه نکنید برای مسلط شدن به درجه ای از وسواس نیاز است. به دنبال فرصت هایی برای گوش دادن به سخنرانان زبانی باشید که در حال یادگیری آن هستید. در اینجا فقط چند ایده وجود دارد. آموزش زبان انگلیسی
رادیو تنظیم کنید
رادیو تنظیم‌شده دارای ایستگاه‌هایی از سراسر جهان، از جمله موسیقی، اخبار، رادیو گفتگو و غیره است. می توانید در رایانه یا دستگاه خود گوش دهید. یک نسخه رایگان و یک نسخه پریمیوم بدون تبلیغات وجود دارد.

برای یافتن نمایش های رادیویی به بیش از 100 زبان، رادیو تنظیم را بر اساس زبان جستجو کنید.
نمایش های کودکان در یوتیوب
اگر YouTube را برای «نمایش‌های کودک به زبان اسپانیایی» جستجو کنید، برنامه‌هایی پیدا خواهید کرد که اسپانیایی را به کودکان خردسال آموزش می‌دهند، اما آنچه مفیدتر است، اگر به دنبال غوطه‌ور شدن هستید، نمایش‌هایی هستند که برای کودکان اسپانیایی زبان در نظر گرفته شده‌اند. تماشای Peppa Pig به زبان اسپانیایی یا Caillou به فرانسوی راه خوبی برای غوطه ور شدن در یک زبان جدید است زیرا واژگان ساده تر و تکراری تر از نمایش هایی است که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است.
بخوانید و نگاه کنید
مقالاتی را که به زبانی که در حال یادگیری آن هستید نوشته شده است بخوانید و کلماتی را که نمی دانید جستجو کنید. این کار زمان‌بر خواهد بود، اما زمانی که نیاز به جستجوی کلمات کمتری داشته باشید، می‌دانید که در حال پیشرفت هستید.
کتابخانه های MIT تعداد زیادی روزنامه خارجی زبان را بر اساس زبان سازماندهی کرده است، اما شما به راحتی می توانید موارد بیشتری را در اینترنت بیابید.
به داستان گوش کنید
در The Fable Cottage، یک وب‌سایت رایگان، می‌توانید به افسانه‌ای که به زبان انگلیسی گفته می‌شود گوش دهید و سپس به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی یا آلمانی گوش دهید. این داستان ها به خوبی روایت می شوند و با شنیدن مکرر قصه های آشنا، کلمات و عبارات وکلمات بیشتر آشنا می شوند. شما فقط می‌توانید گوش کنید، یا می‌توانید ترجمه‌های بخش‌هایی از صدا را در حین گوش دادن ببینید.
کتابخانه شما
کتابخانه ها منابع متعددی را برای یادگیری یک زبان خارجی بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهند.
کتابخانه های عمومی شهرستان ویک:
زبان های شفاف: دوره های آنلاین قوی، برنامه های موبایل و منابع برای بیش از 100 زبان
کتابخانه شهرستان دورهام:
زبان های شفاف: دوره های آنلاین قوی، برنامه های موبایل و منابع برای بیش از 100 زبان
دوره‌های گیل: دوره‌های زبان‌های آنلاین تحت رهبری مدرس، از جمله مکالمه فرانسوی آغازین، مکالمه ژاپنی، ایتالیایی فوری، اسپانیایی در کلاس درس و موارد دیگر.
کتابخانه عمومی چپل هیل:
منابع مکالمه و فیلم برای کمک به یادگیری بیش از 70 زبان
کلاس های زبان خارجی حضوری در مثلث
در اینجا زمانی است که کالج محلی شما به کار می آید. کالج و کلاس های عصرانه و کلاس های آنلاین  موارد زیر را ارائه می دهد:
  • اسپانیایی
    فرانسوی
    ایتالیایی
    زبان اشاره آمریکایی
    کره ای
    عربی
    چینی ها
    روسی
این کلاس‌ها دستورالعمل‌های رسمی برای کمک به شما در گرامر، صرف افعال و نحو ارائه می‌کنند. کلاس‌های عصرانه و آنلاین در زمان‌های مختلف سال شروع می‌شوند و لزوماً از تقویم ترم پیروی نمی‌کنند، بنابراین برای زمان‌بندی، کاتالوگ دوره‌ها را بررسی کنید.
با یک گروه تمرین کنید
اکنون که می توانید یک جمله را جمع آوری کنید، قدم بعدی تمرین گوش دادن و صحبت کردن به زبان است. از این گذشته، مردم عمدتاً از طریق گفتار ارتباط برقرار می کنند. اینجاست که جلسات و کلوپ ها مفید هستند.
  • ملاقات
    رویدادهای محلی Duolingo
    گروه های مهاجر و باشگاه های اجتماعی
گروه Triangle German Conversation Meetup گروه را اینگونه توصیف می کند: «آیا در حال یادگیری زبان آلمانی هستید و دوست دارید صحبت کردن آلمانی را با دیگران تمرین کنید؟ یا اهل آلمان هستید و دوست دارید در این منطقه با زبان آموزان آلمانی آشنا شوید و از آن لذت ببرید؟
یکی از اعضا گفت: «ساده است. در یک کافه همدیگر را می بینیم و گپ می زنیم!» این راه حل عالی برای هر کسی است که امیدوار است مهارت های زبانی تازه به دست آمده خود را تمرین کند.
گروه‌های ملاقات تقریباً برای هر سطح زبان و مهارت در منطقه وجود دارد.
کد مطلب: 160922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *