۰
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۱

رئال یک گام تا نیمه‌نهایی

تیم فوتبال رئال‌مادرید با درخشش کاپیتان "کریم بنزما" در زمین چلسی به برتری سه بر یک رسید تا در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.
رئال یک گام تا نیمه‌نهایی
تیم فوتبال رئال‌مادرید با درخشش کاپیتان "کریم بنزما" در زمین چلسی به برتری سه بر یک رسید تا در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا؛ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه چهارشنبه در حساس‌ترین دیدار دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در ورزشگاه «استمفورد بریج» شهر لندن پذیرای رئال‌مادرید بود که متحمل شکست سه بر یک شد.
این دیدار زیر بارش شدید باران برگزار شد و همین امر موجب شد تا مشکلاتی در روند بازی ایجاد شود.
این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که چلسی فصل گذشته موفق شده بود رئال را در مرحله نیمه‌نهایی از پیش‌روی بردارد. با این حال مشکلات مالکیت آبی‌های لندن موجب بروز حواشی زیادی برای این باشگاه در هفته‌های اخیر شده است.
"توماس توخل" در این دیدار حساس، "لوکاکو" و"تیمو ورنر" را نیمکت‌نشین‌ کرده بود و این مهم موجب شد تا آبی‌های لندن در خط حمله توان لازم را نداشته باشند.
هرچند در ابتدا چلسی شروع خوبی داشت اما بتدریج رئال عملکرد بهتری داشت و در دقیقه نهم ضربه "وینیسیوس" به تیرک دروازه چلسی برخورد کرد.
در دقیقه ۲۱ همکاری "کریم بنزما" و "وینسیوس" موجب شد تا بنزما با ضربه سر گلزنی کند.
سه دقیقه بعد از آن ارسال عالی مودریچ‌ به بنزما رسید و کاپیتان رئال بار دیگر با ضربه سر تماشایی گلزنی کرد تا کهکشانی‌ها سه دقیقه طوفانی داشته باشند.
در دقیقه ۳۹ ارسال عالی "جورجینیو" پشت مدافعان میهمان با ضربه سر "کای هاوترز" تکمیل شد و چلسی به گل‌ نخست رسید تا بازی جذاب‌تر شود.
در دقیقه ۴۱ اشتباه وحشتناک مدافعان چلسی، بنزما را در موقعیت عالی قرار داد اما مهاجم فرانسوی نتوانست گلزنی کند.
در همان آغاز نیمه دوم اشتباه عجیب "رودیگر"‌ و "مندی" باعث شد تا بنزما با فرصت طلبی هتریک‌ خود را کامل کرده و حساب کار سه بر یک به سود مادریدی‌ها شود.
در دقیقه ۵۰ "کورتوآ" سنگربان رئال با واکنشی تماشایی شوت سنگین "آزپیلیکوئتا" را دفع کرد.
در دقیقه ۶۸ "روملو لوکاکو" که به‌عنوان‌ بازیکن تعویضی به میدان آمده بود از فاصله سه متری نتوانست دروازه رئال را باز کند.
در ادامه چلسی که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است نتوانست اختلاف را کاهش دهد تا کار بسیار سختی در دیدار برگشت داشته باشد.
در دیگر دیدار همزمان، ویارئال اسپانیا مقابل تیم مدعی بایرن‌مونیخ آلمان به برتری‌ یک بر صفر رسید.
سه‌شنبه شب نیز، منچسترسیتی با یک گل اتلتیکومادرید را شکست داد و بنفیکا در خانه خود مقابل لیورپول با حساب سه بر یک مغلوب شد.
کد مطلب: 162303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *