۰
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰

قاچاقچیان سلاح در هورالعظیم به دام افتادند

فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با کشف ده‌ها قبضه اسلحه جنگی در هورالعظیم خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با کشف ده‌ها قبضه اسلحه جنگی در هورالعظیم خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در این‌باره گفت: در اجرای طرح انسداد مرزی و جلوگیری از قاچاق در این مناطق مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان از ورود یک محموله سلاح جنگی از هورالعظیم به داخل کشورمان با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه با تأیید اطلاعات دریافتی، تحقیقات و اقدامات را شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق سلاح در دستورکار مرزبانان قرار گرفت، تصریح کرد:‌ مأموران مرزبانی با انجام حدود ۷۲ ساعت کار تحقیقاتی و اطلاعاتی که با همکاری سربازان گمنام امام زمان بود، باند مذکور را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در منطقه مرزی هورالعظیم و به محض ورود به این منطقه دستگیر کردند.
فرمانده مرزبانی با بیان اینکه در جریان دستگیری این باند، درگیری مسلحانه میان مرزبانان و اعضای باند شکل گرفت، گفت:‌ در جریان این دستگیری دو نفر از اشرار مسلح زخمی شدند. همچنین یک فروند قایق موتوری نیز از قاچاقچیان کشف و توقیف شد.  
گودرزی با بیان اینکه این باند منهدم شد، ادامه داد: در این عملیات ۳۰ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه کلت کمری و ۶۰ تیغه خشاب نیز که برای ورود غیرمجاز به کشور بارگیری شده بود، کشف و ضبط شد.  
بر اساس گزارش سایت پلیس، به گفته وی، برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.
کد مطلب: 162343
برچسب ها: سلاح
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *