۰
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱

لنگه سرستون هخامنشی در موزه لبنان است

وزیر فرهنگ جمهوری لبنان از موزه ملی ایران بازدید کرد و از وجود مشابهِ سرستون هخامنشی در موزه ملی لبنان خبر داد. به‌گزارش ایسنا، محمد مرتدا ـ وزیر فرهنگ جمهوری لبنان ـ در سفر به ایران و در جریان بازدید از بخش‌های مختلف موزه ملی ایران و همچنین گالری آثار هخامنشی، به وجود سرستونی مشابه در موزه ملی لبنان اشاره کرد و گفت که آن سرستون بازمانده دوران حکومت هخامنشیان در منطقه است. وزیر فرهنگ لبنان همچنین از تالار قرآن و نقاشی‌های دیواری موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران بازدید کرد. نسخ خطی قرآن کریم و تابلو نقاشی قهوه‌خانه‌ای عزیمت مسلم به کوفه، اثر «محمد مدبر» مربوط به اواخر قاجار نیز مورد توجه او قرار گرفت.
لنگه سرستون هخامنشی در موزه لبنان است
وزیر فرهنگ جمهوری لبنان از موزه ملی ایران بازدید کرد و از وجود مشابهِ سرستون هخامنشی در موزه ملی لبنان خبر داد.
به‌گزارش ایسنا، محمد مرتدا ـ وزیر فرهنگ جمهوری لبنان ـ در سفر به ایران و در جریان بازدید از بخش‌های مختلف موزه ملی ایران و همچنین گالری آثار هخامنشی، به وجود سرستونی مشابه در موزه ملی لبنان اشاره کرد و گفت که آن سرستون بازمانده دوران حکومت هخامنشیان در منطقه است.  
وزیر فرهنگ لبنان همچنین از تالار قرآن و نقاشی‌های دیواری موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی ایران بازدید کرد. نسخ خطی قرآن کریم و تابلو نقاشی قهوه‌خانه‌ای عزیمت مسلم به کوفه، اثر «محمد مدبر» مربوط به اواخر قاجار نیز مورد توجه او قرار گرفت.   
کد مطلب: 163459
برچسب ها: لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *