۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۹
قلعه‌نویی:

در جام حذفی حق اشتباه نداریم

امیر قلعه‌نویی می‌گوید، تیمش بازی سختی با سایپا دارد. او همچنین عنوان می‌کند، در جام حذفی هیچ تیمی جای هیچ اشتباهی ندارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: سایپا یک تیم بابرنامه است. آنها بازی رفت در لیگ را از ما برده‌اند. زمان کمی برای این بازی داشته و فردا بازی بسیار سختی داریم. از آنجا که دو بازی گذشته خود را واگذار کرده‌ایم، در این چند روز بیشتر روی بحث روحی - روانی بازیکنان کار کردیم. یکی دو بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده‌اند که در این مدت پیشرفت خوبی داشته‌اند. در جام حذفی بازی می‌کنیم که اشتباه برای هیچ تیمی قابل جبران نیست. آنها هم از ما شناخت خوبی دارند و امیدوارم که بازی زیبایی را شاهد باشیم.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید، چرا پرسپولیس چهارشنبه بازی می‌کند اما بقیه تیم‌ها باید جمعه به میدان بروند، گفت: برای من هم واقعا جای تعجب است. نمی‌دانم چرا بازی‌ها را این طور برنامه‌ریزی کرده‌اند. یک بازی‌مان یک روز به تعویق افتاد، سروصدای زیادی به راه افتاد و شرایط داوری را هم که همه در آن بازی دیدند.
او درباره حضور منتظری در رقابت‌های غرب آسیا گفت: این موضوع هم برایم عجیب است. تیمی که با آن شرایط رفته، دیگر لزومی به دعوت از منتظری نداشته است. تیم ما کلا سه دفاع وسط دارد. اگر هم منتظری را نمی‌فرستادیم، می‌گفتند که قلعه‌نویی می‌خواهد به تیم ملی لطمه بزند.
امیر قلعه‌نویی درباره صحبت‌هایی که مبنی بر نارضایتی نکونام از شرایطش در استقلال و احتمال جدایی این بازیکن از آبی‌پوشان به گوش می‌رسد، گفت: بگذارید از اینجا بگویم که پیش از آغاز فصل و دو ساعت مانده به اتمام مهلت نقل‌وانتقالات ایمان مبعلی و محمد محمدی به من گفتند که می‌خواهیم از استقلال برویم. فریدون زندی هم بعد از ۴ – ۵ هفته همین حرف را زد. من هم به آنها اجازه جدایی دادم. بازیکن باید با قلبش برای استقلال بازی کند. با این حال خود نکونام تا الان هیچ صحبتی با من نکرده است. باید علت‌یابی کنیم و ببینیم مشکل نکونام چه بوده است. مطمئنا او با طرفداران و باشگاه مشکلی ندارد. نباید در این باره موضع بگیریم.
سرمربی استقلال درباره هدف‌گذاری این تیم در جام حذفی امسال هم گفت: همیشه برای قهرمانی به جام حذفی آمده‌ایم و هیچ وقت هم نمی‌خواستیم که حذف شویم. اگر سال‌های گذشته در جام حذفی نتیجه نگرفته‌ایم، به خاطر این بوده که تیم‌های دیگر قوی‌تر بودند و ما را حذف کردند. ضمن این که خودم دو قهرمانی در جام حذفی دارم و امسال هم همان نگاهی را که به لیگ برتر داریم، به جام حذفی خواهیم داشت.
در ادامه نشست خبرنگاری از قلعه‌نویی درباره وضعیت بازیکنان جدید این تیم پرسید: "با بازیکن برزیلی‌مان رایزنی‌ها را انجام داده‌ایم و قرار است تا یکی، دو روز آینده به تهران بیاید. بیات، مدیر باشگاه شالروا بلژیک می‌خواست به استقلال کمک کند. با این حال تا زمانی که چیزی قطعی نشده باشد، نمی‌توانم صحبتی بکنم. هر وقت قطعی شود، بازیکن جدید مثل حسن اشجاری و عباس محمدرضایی قرارداد خود را ثبت می‌کنند. ضمن اینکه از شرایط میداوودی خبر ندارم.
سرمربی استقلال درباره انتقادهایی که مجتبی تقوی پیش از او در نشست خبری خود از مذاکره برخی باشگاه‌های پولدار با بازیکنان جوان تیمش انجام داده بود، گفت: قانونی به نام قانون نقل‌وانتقالات نیم فصل هست که به نظر من قانون خوبی است. اگر همه مذاکرات قانونی باشد، هیچ اشکالی ندارد. با بازیکنان ما هم خیلی صحبت شد اما موضع نگرفتم. اگر بازیکنی دلش با استقلال نیست، بهتر است برود. ضمن این‌که اگر بازیکنی از استقلال برود، دلیل بر ضعف او نیست. به هر حال شاید نتوانسته در استقلال شرایط خوبی داشته باشد.
قلعه‌نویی درباره موضوع بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال هم گفت: همیشه گفته‌ام که مجیدی سرمایه استقلال است. اگر امسال به او گفتیم، بیاید فقط به خاطر شخصیت خودش بود. البته احترام مردم به جای خودش. در ابتدای فصل هم دوست داشتم که فرهاد در جمع ما باشد. قبلا در زمان من دو بازیکن خداحافظی کرده بودند. خوشحالم می‌شوم که مجیدی هم در زمان من خداحافظی کند. با این حال همه چیز بستگی به تشخیص خود مجیدی دارد.
وی در پایان درباره مطلب یکی از روزنامه‌ها مبنی بر درخواست قرارداد یک‌ونیم ساله مجیدی از باشگاه استقلال هم گفت: روزنامه‌ها زیاد مطلب می‌نویسند. مثلا امروز یک روزنامه از قول من نوشته که اگر نکونام از استقلال برود، بهتر است. بالاخره خدا و آخرتی هست و این دوستان باید این مسائل را جواب دهند اما بحث قرارداد صحت ندارد.
کد مطلب: 16485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *