; ?>; ?> كيفيت سرلوحه كارخدمات پس از فروش سايپا - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰
مديرعامل سايپايدك:

كيفيت سرلوحه كارخدمات پس از فروش سايپا

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: سايپايدك، افزايش كيفيت در خدمات را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و به همين منظور از همكاري با ساير شركت‌ها در اين زمينه استقبال مي‌كند
كيفيت سرلوحه كارخدمات پس از فروش سايپا
مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: سايپايدك، افزايش كيفيت در خدمات را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و به همين منظور از همكاري با ساير شركت‌ها در اين زمينه استقبال مي‌كند.
 
به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومي سايپايدك، سيدمحمدرضا موسوي با بيان اين مطلب افزود: سايپايدك در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، طي دو سال گذشته موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان شده و اين موفقيت بيانگر اين است كه با همت و تلاش شبكه گسترده خدمات پس از فروش، كيفيت خدمات نسبت به گذشته افزايش يافته است.
او ادامه داد: شرکت سایپایدک با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد.
مديرعامل سايپايدك گفت: بر اساس ارزيابي‌هاي انجام شده توسط وزارت صمت، 95 درصد نمایندگی‌های مجاز گروه سايپا موفق به كسب رتبه یک و دو شدند و اهداف ابلاغی وزارت صمت در رتبه بندی نمایندگی‌های مجاز به طور كامل محقق شد.
موسوي با اشاره به اهميت آموزش فني مستمر شبكه خدمات پس از فروش، گفت: يكي از مواردي كه همواره مورد توجه مديران ارشد سايپايدك در بحث آموزش بوده، همكاری با دانشگاه ها، مراكز فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش به منظور به روز رسانی استاندارد آموزشی است كه با توجه به همكاري‌هاي ياد شده، موفق به تدوین و به روز رسانی استاندارد خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مشاغل تعمیرکار، امدادگر و سرویس کار در وزارت آموزش و پرورش شديم.
او به ورود خودروهاي جديد سايپا به بازار اشاره كرد و با تاكيد بر آمادگي بالاي شبكه نمايندگي‌ها به ارائه خدمات گسترده و با كيفيت، طرح‌ریزی و اجرای مکانیزم عیب‌یابی صحیح و کنترل کیفیت فعال و کاهش میزان برگشتی از 11.7 به 1.8 درصد و تمرکز بر خطوط کسب و کار را از ديگر اقدامات انجام شده در حوزه خدمات پس از فروش  برشمرد.
کد مطلب: 164970
برچسب ها: سایپا سایپا یدک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *