۰
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵

سود اوراق قرضه انگلستان (نحوه خرید سهام در انگلیس)

سود اوراق قرضه انگلستان
انگلیس همواره جزو کشورهای تاثیرگذار بر اقتصاد جهانی بوده است. بسیاری از افراد به دلیل ثبات بالای اقتصادی در این کشور مشتاق سرمایه گذاری در انگلیس می باشند تا بتوانند در کنار حفط سرمایه اولیه خود، سود مناسبی به پوند دریافت نمایند. مسیرهای متفاوتی برای مهاجرت به انگلیس و سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد که از برترین روش های سرمایه گذاری در این کشور می توان به خرید سهام در انگلیس اشاره نمود. در ادامه  این مطالب که بر اساس سایت های معتبر ملک پور به دست آمده است در مورد سود اوراق قرضه انگلستان، مزایا و معایب خرید سهام در انگلیس و اخذ اقامت از این طریق صحبت شده است.

سود اوراق قرضه انگلستان
اگر خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی شنگن و سوئیس هستید، خرید سهام در انگلیس یکی از برترین مسیرهای سرمایه گذاری در بریتانیا می باشد. دولت انگلستان با هدف جذب سرمایه گذار خارجی در جهت توسعه کارها و اقتصاد خود، اقدام به تولید اوراق قرضه نموده است. حداقل مبلغی جهت خرید سهام در انگلیس تعیین نشده است ولی این حداقل مبلغ بر اساس هدف متقاضی متغیر می باشد. در صورتی که متقاضی تنها قصد اخذ سود داشته باشد می تواند با هر مقداری که در توانش است، اوراق قرضه انگلیس را خریداری نماید اما در صورتی که هدف متقاضی اخذ اقامت انگلیس و مهاجرت باشد می بایست در حد مبلغ تعیین شده، اوراق را خریداری کنند. با توجه به نمودار اوراق قرضه دولتی ده ساله انگلیس که در زیر آمده است، سود اوراق قرضه انگلستان بسیار زیاد خواهد بود چراکه همانطور که مشاهده می کنید، روندی صعودی را طی می کند. به طبع هر چه مبلغ سرمایه گذاری شده بیشتر باشد، سود اوراق قرضه انگلستان نیز بیشتر خواهد بود.
 
 
اخذ اقامت انگلیس از طریق خرید سهام
همانطور که در بالا نیز اشاره شد، متقاضیانی که تنها با هدف اخذ سود اوراق قرضه انگلستان برای خرید سهام در انگلیس اقدام می کنند، هیچ محدودیتی نخواهند داشت. ولی در صورتی که علاوه بر اخذ سود اوراق قرضه انگلستان به دنبال اخذ اقامت و تابعیت انگلیس می باشند، می بایست یسکری شرایط را رعایت کنند. حداقل مبلغ لازم جهت اخذ اقامت از طریق خرید سهام در انگلیس، 2 میلیون پوند می باشد. که در این حالت به متقاضی ویزای سرمایه گذاری انگلیس داده خواهد و می تواند همراه با خانواده خود به مدت 4 سال و 3 ماه در این کشور اقامت داشته باشد و اگر پس از این مدت همچنان شرایط لازم را داشته باشد می تواند مدت اقامت خود را برای 2 سال دیگ تمدید نماید. متقاضی و همراهانش مجاز هستند که پس از 5 سال برای اقامت دائم انگلستان درخواست دهند. این امکان برای سرمایه گذاران حوزه خرید سهام در انگلیس وجود دارد که طول اخذ اقامت دائم خود را سریعتر پیش برند ولی برای این ار می بایست مبلغ بیشتری را برای خرید سهام در انگلیس صرف کنند. در صورتی که سرمایه گذار مبلغ 5 میلیون پوند را هزینه کند می تواند در مدت 3 سال برای اقامت دائم انگلیس درخواست دهد و در حالتی که مبلغ سرمایه گذاری برای خرید سهام در انگلیس 10 میلیون پوند باشد، روند درخواست اقامت دائم تنها پس از مدت 2 سال  می تواند آغاز شود. در صورتی هدف متقاضی علاوه بر کسب سود اوراق قرضه انگلستان، اخذ اقامت برای خود و همراهانش باشد، می بایست شرایطی نظیر دارا بودن سن حداقل 18 سال و عدم سوء پیشینه را ارائه نماید. سرمایه گذار همچنین می بایست مدارکی در جهت سورس و منبع پول خود را به دولت انگلیس ارائه دهد. برای مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری باید به قوانین اقامتی این کشور اشراف داشته باشید؛ اطلاعات به روز در خصوص قوانین مهاجرت به انگلستان را می توانید در وبسایت موسسه ملک پور مطالعه کنید.
 
مزایا و معایب خرید سهام در انگلیس
هر مسیر سرمایه گذاری در انگلیس دارای مزایا و معایبی می باشد و خرید سهام در انگلیس نیز از این قاعده مستثنی نیست و قطعا دارای معایبی نیز در کنار مزایای بی شمار خود است. از مهمترین مزایای خرید سهام و اوراق قرضه انگلیس می توان به ریسک پایین این روش و اخذ هنگفت سود اوراق قرضه انگلستان اشاره نمود. امنیت سرمایه گذاری در انگلیس، نرخ پایین تورم، بالا بودن شاخص کیفیت نظارتی و کنترل فساد، باعث می شود که سهام انگلیس روند قابل پیش بینی داشته باشد که این امر باعث کاهش ریسک سرمایه گذاری و به دنباله آن حفظ سرمایه اولیه می شود. متقاضیان می توانند در کنار اخذ سود اوراق قرضه انگلستان، اقامت این کشور را نیز به دست آورند که این مورد یکی از برترین مزایای خرید سهام در انگلیس است. در کنار تمامی این مزایا، خرید سهام در انگلیس دارای معایبی نیز می باشد. در صورتی که متقاضی خواستار اخذ اقامت باشد، نیاز به میزان قابل توجهی سرمایه و شرایط سنی خاصی خواهد داشت. در این روش متقاضی می بایست حتما مبلغ مورد نظر را برای خرید اوراق قرضه و سهام صرف کند و این امکان وجود ندارد که متقاضی با سپرده این گونه سرمایه گذاری، اقدام به خرید املاک و منزل یا از این نوع سرمایه گذاری ها نماید.
 
 
 
کد مطلب: 165192
برچسب ها: اوراق قرضه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *