۰
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲
مدیر عامل اسكاد:

حجم اقلام سبد كالای كاركنان دولت افزایش یافت

'بهمن عبدالهی' با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' افزود: در سهمیه بندی جدید، برنج خارجی از سبد كالای كاركنان دولت حذف و برنج ایرانی كه حاصل كار و تلاش كشاورزان كشورمان است، جایگزین شده است.
وی با اشاره به این كه سبد كالای ماه رمضان كاركنان دولت از روز شنبه توزیع می شود، اظهار داشت: سبد كالای آماده شده شامل ۲۰ كیلوگرم برنج ایرانی، پنج كیلوگرم شكر،‌ ۹ كیلوگرم روغن و هشت بسته ماكارونی به ازای هر نفر در نظر گرفته شده است.

وی با تاكید بر این كه، سهمیه روغن نیز از ۵/۴ كیلوگرم به ۹ كیلوگرم افزایش یافته است ،‌گفت:‌ نماینده تعاونی های مصرف می توانند به اختیار خود سهمیه در نظر گرفته شده را به صورت مایع و یا جامد انتخاب كنند.

عبدالهی در خصوص توزیع سهمیه مرغ در نظر گرفته شده برای كاركنان دولت نیز گفت: با توجه به احتمال تاخیر در توزیع سهمیه مرغ، اجناسی مانند ماكارونی و افزایش روغن را به صورت موقت جایگزین آن كرده ایم كه در صورت آماده شدن سهمیه مرغ نسبت به توزیع این كالا نیز اقدام خواهیم كرد.

وی افزود: نماینده تعاونی های مصرف كاركنان دولت در استان تهران می توانند با مراجعه به این اتحادیه نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام كنند.

به گفته وی، نماینده تعاونی های مصرف كاركنان دولت در استانها نیز می تواند از روز شنبه چهاردهم مرداد ماه با مراجعه به اتحادیه های استانی اسكاد سهمیه خود را دریافت كنند.
کد مطلب: 1655
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *