۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۶

صعود استقلال با شکست سایپا

تیم فوتبال استقلال با برتری قاطع مقابل سایپا راهی مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی شد.
در ادامه‌ی مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر صفر آبی‌پوشان همراه بود.
آرش برهانی در این بازی خوش درخشید و توانست ۲ گل زده و یک پاس گل زیبا نیز بدهد. قضاوت این دیدار را تورج حق وردی بر عهده داشت.
در نیمه‌ی نخست این بازی کاوه رضایی پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و همین مساله باعث شد سایپا که پا به پای استقلال پیش رفته بود، با داشتن یک یار کمتر کار سختی داشته باشد.
آرش برهانی که در نیمه‌ی نخست نیز چند فرصت نیمه و نصفه به دست آورد بود در دقیقه‌ی ۶۴ سانتر ارسالی به روی دروازه را استپ سینه کرد و با ضربه‌ای دقیق قفل بازی را گشود.
در ادامه برهانی باز هم روی پاس چیپ جباری صاحب توپ شد، اما پس از بسته شدن زاویه، با پاسی دقیق توپ را برای فرزاد حاتمی فراهم کرد تا با ضربه‌ی سر این بازیکن تازه وارد استقلالی اختلاف دو برابر شود.
در دقیقه‌ی ۶۶ همکاری خوب بازیکنان استقلال باز هم نتیجه داد و این بار حمودی در موقعیت گلزنی شد که پاس به بیرون او به برهانی رسید و مهاجم آبی‌ها پس از مکثی کوتاه دروازه‌ی خالی را گشود تا کار برای شاگردان تقوی به پایان برسد.
برهانی بازی خوبش را با زدن گل سوم خودش و چهارم استقلال تکمیل کرد اما کمک داور با بالا بردن پرچم گل او را مردود دانست.
در آخرین دقایق بازی کاماچو که او نیز چون حاتمی اولین بازی خود را برای استقلال انجام می‌داد با ضربه‌ی سر گل چهارم را به ثمر رساند.
کد مطلب: 16587
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *