۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۲

جلسه جبهه پیروان با جامعه مدرسین

یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری به دیدار امروز این جبهه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: حساسیت نسبت به دین و دنیای مردم، از موضوعات مهم مطرح‌شده در این جلسه بود.
 یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری به جلسه امروز عصر این جبهه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد و اظهار داشت: جبهه پیروان دیدار با علما و بزرگان به ویژه جامعتین را در دستور کار خود قرار داده است و بر همین اساس امروز نیز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله یزدی دیدار داشتیم.
وی تصریح‌ کرد: برداشت ما از آنچه که در جلسه امروز مطرح شد دلسوزی و حساسیت اعضای جامعه مدرسین روی دین مردم و مشکلات آنها است که با دقت و تیزبینی آن را دنبال می‌کنند.
این عضو جبهه پیروان بر همین اساس به حساسیت و احساس مسئولیت اعضای جامعه مدرسین نسبت به دین، دنیا و مسائل نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره به دنبال گرفتن رهنمود از جامعتین هستند؛ اعضای جامعه مدرسین نیز مطالبی را ارائه کردند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این جلسه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز مسائلی مطرح شد، گفت: بحث‌های مختلفی مطرح شد و اعضای جبهه مطالب را مطرح کردند.
کد مطلب: 16590
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *