۰
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶

آغاز فعالیت‌ انتخاباتی جبهه پایداری

مسئول تیم تدوین برنامه ریاست‌جمهوری جبهه پایداری محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری است و برنامه‌های این تیم حوزه‌محور و وزارتخانه‌محور خواهد بود.
در همین زمینه محمد سلیمانی مسئول تیم تدوین در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این برنامه یک برنامه جامع برای اداره کشور است، تصریح کرد: ما در این زمینه با صنعت‌گران، اساتید دانشگاه‌ها، تولیدکنندگان و افراد متخصصی که به دنبال عزت ایران و اسلام هستند، مشورت می‌کنیم و آنها خودشان تیم تشکیل داده و کار می‌کنند.
وی افزود: هرکدام از بخش‌های این برنامه زیرمجموعه‌های تخصصی‌تری دارند که به طور مثال در بخش صنعت، مصرف‌کنندگان، قطع دست دلالان و شبکه توزیع زیر مجموعه آن هستند.
کار ویژه جبهه پایداری برای بخش تولید
سلیمانی با تاکید بر اینکه ما به دنبال تدوین برنامه اثرگذاری هستیم که در اختیار مجریان کشور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ما برای بخش تولید نیز کار ویژه‌ای داریم و رویکرد ما این است که مدلی را ارائه کنیم که در آن تولیدکننده سود اصلی را ببرد.
برنامه ریاست‌جمهوری جبهه باید به تایید شورای فقاهتی برسد
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یادآور شد: برنامه ریاست‌جمهوری یازدهم مخلوطی از حوزه محوری و وزارت‌محوری و در واقع یک برنامه کلان است.
وی در پایان درباره ارائه این برنامه به شورای فقاهتی گفت: تمام مصوبات جبهه پایداری باید به سمع و نظر شورای فقاهتی جبهه پایداری برسد.
کد مطلب: 16628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *