۰
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵

لنکرانی:سران قوا کفاره گناه‌شان را بپردازند

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ داده در مجلس گفت: سران قوا باید تلاش کنند تا با خدمت و رفع مشکلات مردم کفاره گناهان خود را بپردازند.
به گزارش مهر، کامران باقری لنکرانی، شامگاه چهارشنبه در سلسله نشست‌های بصیرت که به مناسبت ایام دهه فجر در مسجد اهل‌بیت(ع) قم برگزار ‌شد، در سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که در مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر کار رخ داد ابراز داشت: من اگر جای افرادی بودم که این اتفاقات را در مجلس رقم زدند، توبه می‌کردم و این افراد باید تلاش کنند تا با خدمت و رفع مشکلات مردم کفاره گناهان خود را بپردازند.
وی با بیان اینکه نزاع و درگیری هیچگاه مطلوب نیست و سران قوا نباید با برخورد با یکدیگر فرصت سوزی کنند ابراز داشت: امروز در جنگ با دنیا استکباری قرار داریم و امیدواریم خداوند به مسئولان ما سعه صدر دهد، چرا که صعه صدر یکی از ابراز‌ها و الزامات مدیریت و ریاست است.
مردم ثابت کردند آماده پرداخت هزینه‌های انقلاب هستند
وزیر دولت نهم با بیان اینکه مردم ما می‌دانند که دفاع از نظام و انقلاب هزینه دارد ابراز داشت: ملت ما همواره در طی این سال‌ها ثابت کردند که آمادگی پرداخت این هزینه را دارند تا بتوانند به اهداف بلند انقلاب دست یابند.
وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند پشتوانه مردمی نظام را تضعیف کنند چرا که به خوبی می‌دانند همین پشتوانه مردمی بوده که موجب موفقیت نظام و انقلاب اسلامی شده است.
باقری لنکرانی با اشاره به اینکه دشمنان امروز دم از انتخابات آزاد و عدم استاندارد بودن آن می‌زنند افزود: دشمنان با تبلیغ این مسائل می‌خواهند حضور مردم در انتخابات را کم رنگ کنند.
این فعال سیاسی ادامه داد: از مسائل دیگری که دشمنان مطرح می‌کنند بحث انتخابات نخبگانی است و‌این امر بدان معنا است که دیگر نیاز به حضور مردمی نیست و اهل حل و عقد باید در این عرصه وارد شوند.
باقری لنکرانی با بیان اینکه امام راحل حضور مردم در انتخابات را عاملی برای تعیین سرنوشت می‌دانستند، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب نیز‌‌ همان سیره و روش امام راحل را دنبال می‌کنند و حضور در انتخابات را وظیفه و حق مردم می‌شمارند.
نخبگان و فعالان سیاسی معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند
وی با بیان اینکه گاهی حضور مردمی در صحنه‌های مختلف توسط برخی از مسئولان زیر سئوال می‌رود عنوان کرد: باید باور داشت که رئیس جمهور را مردم بر می‌گزینند و در این راستا نخبگان و فعالان سیاسی کشور باید معیارهای انتخاب اصلح را در این زمینه به مردم معرفی و برای آن‌ها تبیین کنند.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، کنترل رئیس جمهور مردمی بعد از انتخابات را یکی دیگر از طرح‌های دشمنان برشمرد و اظهار داشت: گروه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا آنچه را که خود می‌خواهند به رئیس جمهور آینده که با رای مردم انتخاب می‌شود تحمیل کنند.
وی با بیان اینکه راه کارامدی در نظام اسلامی رفتار متعهدانه و وفاداری به آرمان‌های انقلاب است افزود: امروز شاهد هستیم که برخی از مشکلات و چالش‌هایی که در عرصه‌های مختلف کشور رخ می‌دهد ناشی از همین مسئله است.
بدون نگاه به عدالت نمی‌توان مشکلات جامعه را مرتفع کرد
وزیر بهداشت و درمان دولت نهم، با بیان اینکه بدون نگاه به عدالت نمی‌توان مشکلات جامعه را مرتفع کرد افزود: کسانی که در انتخابات جهت گیری در مسیر عدالت ندارند و اساس برنامه‌های خود را مسائلی همانند، رشد اقتصادی معرفی می‌کنند کاندیدای اصلح نیستند.
باقری لنکرانی همچنین ابراز داشت: متأسفانه امروز با سوء عملکرد برخی از افراد مفهموم عدالت در جامعه زیر سئوال رفته است.
وی با بیان اینکه برخی از افراد امروز مطرح می‌کنند که راه افزایش رشد اقتصادی جذب سرمایه است، افزود: این عده به صراحت عنوان می‌کنند که سخن گفتن از عدالت اشتباه است اما باید دانست که محوریت انقلاب اسلامی حرکت در مسیر عدالت است.
دشمنان امید دارند انتخابات را به چالش دیگری تبدیل کنند
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: دشمنان برای انتخابات آینده طراحی‌هایی کردند و امید دارند انتخابات را به چالشی برای نظام مبدل کنند.
وی با بیان اینکه باید دانست که دشمنان هیچگاه، دست از دشمنی‌های خود علیه ملت ایران برنخواهند داشت، افزود: امروز دشمنان تمرکز خود را بر روی مسائل اقتصادی گذاشتند و با صراحت اعلام می‌کنند که این تحریم‌ها ادامه خواهد داشت.
این فعال سیاسی عنوان کرد: نباید تسلیم دسیسه‌های دشمن شد و با لبحندهای آنها ذوق زده شویم و باید همواره خود را برای توطئه دشمنان آماده باشیم.
وی با اشاره به اینکه مردم با صبوری همواره وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند افزود: متاسفانه گاهی دیده می‌شود کسانی که باید به امور مردم رسیدگی کنند به مسائل غیر ضروری می‌پردازند.
باقری لنکرانی در ادامه عنوان کرد: جبهه پایداری نمی‌تواند با کسانی که در دولت می‌خواهند کاندیدا معرفی کنند به تفاهم برسد و در واقع ما با این افراد درگیری مبنایی داریم.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: مسائلی چون مکتب ایرانی، تساهل و تسامح فرهنگی و نگاه نسبی آزاد به اقتصاد از سوی این گروه طرح می‌شود که ما در جبهه پایداری نمی‌توانیم با آنها به نتیجه برسیم.
دنبال کردن گفتمان انقلاب از شاخصه‌های اصلی اصولگرایی است
وی با بیان اینکه اصولگرایی تنها به حرف نیست و هرکس را که اصولگرا می‌‌نامند، نباید اصولگرا دانست افزود: پیگیری و دنبال کردن گفتمان انقلاب اسلامی از شاخصه‌های اصلی اصولگرایی است، اما برخی از افراد در این زمینه مصلحت اندیشی‌هایی انجام می‌دهند.
اصلاح طلبان به دنبال کاندیداتوری هاشمی هستند
وزیر بهداشت و درمان دولت نهم، در خصوص آرایش جریانات سیاسی در انتخابات آینده ریاست جمهوری ابراز داشت: آنچه از شرایط فعلی دریافت می‌شود آن است که اصلاح طلبان به این نام در انتخابات حضور نخواهند داشت و آنها به دنبال آن هستند تا آقای هاشمی را به عنوان کاندیدای اصلی خود معرفی و وارد صحنه کنند.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: برخی از افراد که از آنها به عنوان کاندیدای اصلاح طلب یاد می‌شود سخنان و رفتارشان تفاوت چندانی با آقای هاشمی ندارد.
کد مطلب: 22204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *